פיתוח מהיר וקל

לפני יומיים התקנתי (גם אני) את FPC 2.2.0. וכרגיל בניתי אחרי עדכון עוד גרסה של Lazarus ישירות מה svn. גרסת ה QT4 שאני לאחרונה ערכתי עליה ניסויים עדיין רחוקה מלספק לי כלי נורמלי לפיתוח (ואני באמת מצר על כך).
אז החלטתי לנסות אחרי התעלמות רבת החודשים, שוב את GTK 2 בלזרוס. חשוב לי להזכיר כי יום לפני שחרור FPC 2.2.0 ניסיתי את גרסת GKT2 של לזרוס שקרסה בזמן עליית הIDE.
אבל פתאום על אותה גרסת SVN לתדהמתי Lazarus פשוט עובדת. ועובדת די טוב יחסית לגרסה לא יציבה ולא מושלמת (וכן היא עדיין מכילה הרבה באגים).
עכשיו הצלחתי להשלים את משימת פיתוח ה FastAGI שלי (שנכון לזמן כתיבת הבלוג, נשאר לי רק להתחיל לשלוח פקודות ולקבל את התשובה חזרה). פשוט מדהים.
Lazarus, GTK2, Hebrew

לדעתי כיום Lazarus היא הסביבת פיתוח הכי מהירה ופשוטה לפתח תוכנות תחת GTK2. היות ו Lazarus "מכילה" גם את Glade וגם את הרעיון של pyGTK בייחד, זה עניין של דקות בודדות עד שתהיה לך סביבת GTK פשוטה וגרפית עם הקוד שאתה רוצה. פשוט מדהים.

להשאיר תגובה

