שותף כתום

Orange היא חברה בין לאומית שמקורה בצרפת. כאשר החברה בארץ אשר מייבאת את השירותים והשם Orange היא חברת פרטנר תקשורת , אשר נוסדה ב1999.

לפני כחודש התלוננתי בפני נציגי Orange (העובדים של חברת פרטנר) כי יש לי בעיות קליטה במכשיר הטלפון הסלולרי שלי כאשר אני נמצא באיזור מאוד מסויים שבו אני מבלה כ90% מזמני. לאחר בדיקה קצרה במחשב של החברה (או לפחות לפי איך שהנציג הציג זאת), קבוע חד משמעית שיש לי בעייה במכשיר והבעיה היא לא בעיית קליטה.

לפני שאמשיך, כמה נקודות:

  1. תא סלולרי, עובד בגלים, כלומר אם הגל עובר אותי, אין לי יכולת לקבל קליטה, גם אם האנטנה יחסית קרובה אלי.
  2. אי אפשר להגיע להבנה שיש בעייה במכשיר רק מבדיקה של בעיות קליטה איזוריות, שלא לדבר על כמה הקשות מקלדת פשוטות.
  3. את המכשיר שלי קניתי מ Orange בתשלום אחד ולא ב36 תשלומים.
  4. יותר מאדם אחד באיזור בו אני נמצא התלונן על אותן בעיות אשר אני נתקלתי.
  5. באיזורים אחרים, הטלפון שלי עובד כמו שצריך

למרות הנקודות למעלה, החלטתי לזרום עם הנציג של אורנג' בשביל לראות עד כמה הם מוכנים לעמוד בהחלטה הזו שלהם. דיבור עם נציג נוסף, העלה שבגלל שהוחלט שהמכשיר שלי לא תקין ויש לי קשיים להגיע לתחנת השירות הקרובה אלי (שהיא עובדת בשעות שגם אני עובד בהם, ובשביל זה אני צריך לנסוע עד לעיר הקרובה, שרק עד הכניסה אליה, לוקח לי כ20 דקות, בלי לחשב את הזמן להגיע ליעד בתוך העיר, למצוא חנייה (ואף לשלם עליה מן הסתם), ולבזבז זמן נוסף בהמתנה של בין 30 דקות לשעה שלמה). כלומר לא משתלם לי בנתיים לגשת אליהם אם הם לא ישנו כמה דברים, בייחוד כשאני יודע שאין לי בעיה במכשיר.

אז הסברתי לנציג שאו שהם ישאירו את הנציגות שלהם פתוחה בשעות יותר מאוחרות בערב, או שאין לי יכולת להגיע ולבדוק את המכשיר, אז הנציג הציע לשלוח לי שירות שליחים, אשר מן הסתם אני אשלם עליו. יותר גרוע, הם פשוט יחליפו את המכשיר בלי לבדוק אותו עם מכשיר משופץ (שהם כביכול מבטיחים שהכל יהיה תקין בו). לאחר מיקוח קטן עם הנציג, הוא הסכים לתת לי הנחה של 30% על השליח. התשובה שלי היתה שאחשוב על הנושא ואחזיר להם תשובה (שמן הסתם לא הגיעה).

הדבר היחיד שכן החלטתי לעשות, זה לדבר עם חברת סלקום, ולבקש מהם הצעה למעבר אליהם (עם המספר הקיים שלי כמובן, נדידת מספרים זוכרים), אבל הם לא חזרו אלי בכלל (אולי הם לא באמת רוצים לקוחות, או לפחות הם לא מוכנים לתת לי הצעה אטרקטיבית).

בכל מקרה הגיע הזמן לשינוי גישה בייחס לחברות הטלפונים הסלולריים, ואני לא מדבר על הגישה של שר התקשורת…

מחשבה אחת על “שותף כתום

  1. פינגבק: תוכנית ההתנתקות « לראות שונה

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.