חוק הסינון

ב9 לחודש מתוכננת הפגנה* כנגד החוק על סינון האתרים עליו כתבתי כבר את דעתי בעבר.

יש לי כמה בעיות עם הפגנות:

  • יש להן ניכוח פוליטי – דבר אשר גורם לי להיות נגדו (היות ואני לא אוהב פוליטיקה)
  • בארץ לפחות, הפגנה היא בד"כ דבר אלים משהו כי אחרת קשה לקבל תשומת לב.
  • רדיפת חברי כנסת והפיכת החיים שלהם לסיוט (בלי אלימות כמובן ! אסור לפגוע באף אחד בשום מקרה), כך שהם לא יוכלו להסתובב בשום מקום כל עוד הם אינם דואגים לאזרחים, לדעתי יעיל יותר מאשר להפגין.
  • משפט יפני אומר שלכל צד של מטבע, יש עוד צד אחד לפחות, מה שאומר שדעת ה"רוב" או המיעוט יכולה לפגוע במי שהדעה שלו אינה זהה.

למרות זאת, אני נגד החוק, ואני חושב שצריך לבטל אותו, אחרת זו תהיה בכייה לדורות.

אבל כמו שאמרתי בעבר, הבעיה בראש ובראשונה הם האנשים בארץ, אשר רוצים שאיזשהו "גיבור" יבוא ויחנך את הילדים שלהם, במקום לקחת אחריות בעצמם. וזו הסיבה לדעתי שהחוק הזה יכול לקבל תמיכה יותר מקיפה מהציבור במדינה, והצורה הקלה שאפשר היה לעשות ספין תקשורתי סביב ההצעה בראש ובראשונה.

הנה קטע שלדעתי חשוב לראות, אשר לקחתי מהפוסט הבא.

והנה עוד קישור למידע חשוב לדעתי בנושא.

שימו לב שאני מציג כאן את דעתי האישית בלבד.

* אורי שרף: למה אתה לא כותב על זה ?! רציתי לתת קישור גם אלייך

מחשבה אחת על “חוק הסינון

  1. פינגבק: כמה שאלות שחייבים לשאול עבור חוק הסינון « לראות שונה

כתיבת תגובה

