הינדוס אנשים

הינדוס חברתי או הינדוס אנשים אומר בעיקרון, שאני יכול לגרום לכם לתת לי מידע בלי שאתם באמת מכירים אותי, ובכך בעצם להשיג הרבה נתונים או לעשות דברים שאני לא אומר או יכול לעשות בדרך "רגילה". זה אומר שאני יכול להתחזות לאנשים, זה אומר שאני יכול לשכנע אותכם לסמוך עלי, או פשוט לרגל אחריכם.

טוב למעשה בד"כ אפילו לא צריך להתאמץ לרגל אחריכם.

עכשיו אתם בשוק, יש כאלו שיגידו "אין לי מה להסתיר" (כולל את המאהבת, את המינוס בחשבון ואת הבעיה הרפואית שלכם ?), אחרים חושבים "איך לעזאזל הוא יכול לעקוב אחרי בלי שאני אדע".

בואו נראה, הרכב שלכם מכיל מדבקות עם מידע עליכם (שם העיר/ישוב למשל, מקום עיסוק וכו'), איזה דף שזרוק מעל לוח המכוונים. שלא לדבר על מספר הרכב, שאפשר בקלות לבדוק גם על זה מידע.

אני גם יכול להסתכל על מה שאתם עובדים עליו ברכבת ואולי אפילו לצלם בלי שתדעו, להסתכל בזבל שלכם, והרשימה עוד ממשיכה.

אני יכול לדעת עליכם פרטים, גם אם תתנו לי רק תעודת זהות, או מידע על חשבון הבנק שלכם.

עד כאן לריגול אחריכם בלי שתדעו, עם מידע שאתם מוסרים לי. ושימו לב שאפילו לא מדובר בצורך להיכנס ו"לפרוץ" (או סתם לגשת) למאגרי מידע, זה פשוט מידע שקיים אצלכם שאתם נותנים לי בלי שאפילו היה לי צורך לעשות משהו מיוחד.

כאשר הגיעו האתרים כדוגמת Facebook, גם קיבלנו דרך טובה לדעת עליכם הרבה יותר מידע כמו מה המצב המשפחתי שלכם, מה תאריך הלידה שלכם, בד"כ מקום מגורים, מקום עבודה, הבנה טובה יותר מי אתם, את מי אתם מכירים ! והכי חשוב, איך אתם נראים.

כל מידע שכזה אומר שאני יכול להשתמש בו נגדכם. ואם נקח גם אמצעים אלקטרוניים (כדוגמת מאגרי מידע של הממשלה כדוגמת פנקס הבוחרים, מירשם אוכלוסין וכו') אשר אין לי תאורטית יכולת לגשת אליהם, אני יכול להרכיב עליכם פרופיל כל כך גדול, שאתם בסופו של דבר תהיו חשופים כמעט לגמרי.

ההפרטה של המידע הזה, גורם לו להיות גם עוד יותר נגיש.

עכשיו אם אני גם אחשוף את עצמי, וממש אגש ואדבר אתכם, ואשיג עוד מידע עליכם, אני בסופו של דבר יכול גם לסבך אותכם (ע"י התחזות אליכם) בפשעים, אני יכול לסחוט אותכם, או בכלל לעשות כל מה שעולה על רוחי.

תיזהרו מה המידע שאתם מסרים על עצמכם בעולם, ותיזהרו ממאגרי מידע. ותזכרו, תמיד יש סיכוי המידע שאתם משאירים בעולם, יחזור אליכם כבומרנג בצורה שאתם לא יכולים לדמיין אפילו.

כאשר מישהו רוצה שתמסרו לו מידע, תבררו טוב טוב מי הוא או היא לפני שאתם מוסרים את המידע. חלוק לבן, מדים או סתם קול עם נוכחות, אינם אומרים שום דבר.

4 מחשבות על “הינדוס אנשים

  1. נדב ויניק

    פייסבוק התחיל להתמצות אצלי ואין לי זמן אליו, אני שוקל לפרוש ממנו.

    למרות שאני מקבל ממנו הזמנות לכל מיני מקומות שלא הייתי נגיש אליהם עם לא הייתי שם…

    או שאשאיר רק פרופיל נקי אם רשימת חברים…..

    אם כי גם רשימת חברים זה מסוכן.
    אז כדאי לרשום כל אדם אפשרי כחבר ואז יהיה יותר קשה להתחזות.

    אולם הבעיה שלהרבה חברים יש רישום של הקשר שלי איתם……

    מסקנה, המידע באנטרנט וכבר יותר מידי מידע חשוף.
    וזה בלי קשר לבלוג שלי שיכול לדלות המון מידע (כולל בלוג זה)

    או אפילו הפעילות שלי באנטרנט, שעקב שימוש בכינוי קבוע יכול לדלות הרבה מידע עלי…..

    חיים קשים!

להשאיר תגובה

