המדחנים בנתניה

הייתי היום בנתניה. חניתי ברחוב צידי שהוא גם חד סיטרי. הלכתי כמה מטרים למדחן הקרוב ברחוב סמוך, וגיליתי שהוא מקבל רק מטבעות, בעוד שלי היו שטרות. בצד השני של איפה שחניתי ורחוב ליד המדחן הקרוב, יש הרבה חנויות, אז הלכתי לפרוט כסף. כשחזרתי כבר היה לי דו"ח לתשלום.

זה לא תקין שמדחנים מקבלים רק מטבעות. הם צריכים לקבל גם שטרות, ובנוסף שימו בכל רחוב מדחן, ולא רק ברחובות "ראשיים".

עכשיו אני מבין למה יש כל כך הרבה סניפי דואר בנתניה, בשביל לשלם קנסות על חניה…

סתם מקרה מעצבן.

3 מחשבות על “המדחנים בנתניה

  1. ניצן

    אני מקווה שלפחות קנית את הכרטיס חניה. אם כן, שלח את הדו"ח בצירוף הכרטיס אל העיריה ותודיע להם שהדוח נרשם לך בזמן שהלכת להוציא כרטיס ואתה לא מוכן לשלם אותו. לרוב יוותרו לך.

להשאיר תגובה

