זה התחיל בvideo cast

אתמול ניסיתי לצלם video podcast (מילה בעברית ?) שידריך איך לעבוד עם לזרוס, כאשר ה cast הראשון מסביר איך להתקין רכיבים בלזרוס.

הראתי את מה שעשיתי לגיא בשביל לקבל חוו"ד בזכות הניסיון הרב שלו בתחום, והוא הסביר לי מה בדיוק אני צריך לשנות בשביל לגרום לזה להיות יותר טוב. ההערה הכי חשובה שגיא נתן הוא שאני צריך לעבוד ברזולוציה נמוכה יותר אם אני רוצה להשתמש ב youtube, בגלל שהם מוגבלים לרזולוציה נמוכה מאוד.

דותן הציע לי לצלם את העבודה כשאני על אמולציה של לינוקס, אבל זה נראה overkill רציני, אז התקנתי את Xnest וניסיתי להריץ את לזרוס בפנים.

כשהרצתי את לזרוס, הכל עבד כמו שצריך הבעיה התחילה התקנת רכיב, בו לזרוס מאתחל את עצמו מחדש ואז לזרוס ברח לי מהDISPLAY של Xnest ויצא ל DISPLAY הראשי שלי.

התחלתי לחקור, וגיליתי שלזרוס לא מעביר פרט לכמה הגדרות שמוגדרות פיזית בקוד שום פרמטרים של שורת הפקודה שהועברו לו על ידי. ואם זה לא מספיק חמור, אז גיליתי הרבה כפילויות של קוד שמתעסק בשורת הפקודה שמתקבלת ללזרוס.

אז שלחתי אתמול שאלה ברשימת דיוור, ולא קיבלתי תשובה, אז נכנסתי היום לIRC (אני כמעט תמיד נמצא ב IRC בסופ"ש), שאלתי את אותה השאלה, וקיבלתי תשובה. החלטתי שאני מאחד את כל הכפילויות שמצאתי ליחידה אחת, ובעצם משתמש בקוד של היחידה בכל מקום שזקוקים לה. ואחרי חצי יום של תכנות ותיקון באגים, שלחתי patch שעושה בדיוק את הדברים האלו.

בנוסף למדתי עוד לפני שהתחלתי לעבוד על הקוד איך בעצם להציג נכון את לזרוס תחת Xnest בלי הצורך לשכתב כלום (הגדרת משתנה סביבה במקום פרמטר בשורת הפקודה), אבל אם כבר נכנסתי למשהו, וחשבתי שאני יכול לעזור, העדפתי לסיים את מה שהתחלתי, וזה בדיוק מה שעשיתי.

סך הכל עבר עלי סופ"ש מאוד פורה

כתיבת תגובה

