מדריך עברי לרובי על מסילות

היות ונשאלתי הרבה שאלות על תכנות ברובי על מסילות, ויש מחסור חמור במדריכים טובים (שלא לדבר על מדריכים בעברית),

ולכן חשבתי ליצור בזמן ה"חופשי" שלי (<פולניות> זה לא שאני צריך חיים </פולניות> ) מדריך בעברית לרובי על מסילות.

במידה ואתם מעוניינים במדריך כזה, אז אנא השמיעו את קולכם.

ובמידה ויש לכם נושא התחלתי שהייתם רוצים לראות אותו בצורה מודגשת יותר במדריך כזה, אנא ציינו גם את זה.

את הקריאה הזו גם הוספתי ב whatsup.

5 מחשבות על “מדריך עברי לרובי על מסילות

  1. גורו יאיא

    אני בהחלט הייתי מעוניין במדריך כזה. אבל למה לא לעשות שימוש בוויקיספר, כדי שהמאמץ יהיה משולב של הקהילה.

  2. עודד

    מה שהיה יכול להיות הרבה יותר מעניין אותי זה אם מישהו ירים את הכפפה ויבנה RPM ל"מסילות" כדי שאפשר סוף סוף יהיה להתקין את זה על שרת RHEL/Centos בצורה נורמלית ולא כמו שאנשי Windows רגילים להתקין תוכנות.

כתיבת תגובה

