לעבוד ברובי עם Eclipse

בהרצאה שהעברתי על רובי, נשאלתי שאלה לגבי עורכי טקסט/סביבות עבודה בשביל לתכנת ברובי. כמובן שתשובה הרגילה שלי היא vim, אבל יש עוד הרבה כלים אחרים כדוגמת Eclipse, net beens, והרשימה עוד ממשיכה.

IBM שיחררו לפני שבוע מאמר קצר המסביר כיצד ניתן לתכנת ברובי תוך שימוש ב Eclipse.

אני חייב לציין כי ניסיתי לעבוד עם הכלי שהם מציינים כמה פעמים, ותמיד היו לי בעיות עם התוסף. דבר שהכריח אותי למחוק את כל ההגדרות שהכנסתי ל Eclipse ולהתחיל מההתחלה. אני עד היום לא מבינים למה זה קרה, אבל זה קרה.

בכל מקרה, רוב האנשים שאני נתקלתי לא מצאו את עצמם באותה בעיה, ולכן אתם מוזמנים לקרוא את המאמר כאן.

להשאיר תגובה

