רק חמישה בלוגים …

טוב יום הבלוג הבינ"ל היה אתמול (מצטער, רק עכשיו יש לי זמן לזה) ומשום מה צריך לתת רשימה רק של 5 בלוגים (מתוך העשרות RSSים שיש לי) שאני קורא… זה ממש קשה.

  1. עולם הקוד הפתוח (או The Hamakor Planet).
  2. Freelancer Switch – בלוגים באנגלית על עולם העסקים של Freelancer עם הרבה הערות והארות לדרך החיים הזו.
  3. שלום עולם – הבלוג של אורי הרטמן (שמגיב כאן אצלי בבלוג)
  4. xkcd – אם יש צורך להציג את הקומיקס הזה, אז אתם לא באמת גיקים…
  5. כאן היה קשה, אז החלטתי לחשוף (כמעט) את כל הבלוגים הטכניים שאני קורא:
חלק מהבלוגים הטכניים שאני קורא (יש עוד)
חלק מהבלוגים הטכניים שאני קורא (יש עוד)

3 מחשבות על “רק חמישה בלוגים …

  1. אור

    כבוד בפיתה!
    החיים קשים,
    אני משתמש בSNAP LINKS בשו"אש- וזה לא עובד על קובץ תמונה, אתה גורם לי לעבוד קשה מדי (-:

להשאיר תגובה

