שלום ישראל

חזרתי לארץ ביום ראשון אחרי 10 ימים מהנים במיוחד.

הביקור עשה רק טוב לפורטוגזית שלי (שאותה אני לומד כבר כמה שנים), ובכלל המדינה פשוט מדהימה למי שאוהב היסטוריה ולטייל הרבה ברגל. אני מקווה שהחבר שהלכתי איתו יחלוק עמי חלק מהתמונות שצילם, שאוכל להראות לכם נופים מדהימים שיש במדינה.

4 מחשבות על “שלום ישראל

  1. שמוליקיפוד

    בהתחלה שקראתי "הביקור עשה רק טוב לפורטוגזית שלי" הייתי בטוח שיש לך איזה בחורה פרטוגזית שאתה מחביא במרתף !

    אחחח, טוב לשמוע שעשית חיים, וברוך הבא.

    לא לשכוח, שנה טובה ! צום קל! וסוכות שמח ….

  2. ik_5 מאת

    שמע, דווקא ניסיתי, אבל הבנות הפורטוגזיות מעט ביישניות, אם כי חלק מאלו שפגשתי מאוד חמודות.
    ניסיתי לקחת אחת, אבל היא לא הצליחה להיכנס לי למזוודה, אז החלטתי להשאיר אותה בפורטוגל😛

    ובנימה יותר רצינית, תודה ושנה טובה, צום קל וסוכות שמח גם לך🙂

כתיבת תגובה

