בחירות מקוונות

אם במקרה לא ידעתם, היו בארה"ב בחירות. הבחירות האלו הן הבחירות הראשונות שהאינטרנט היה חלק מהזירה הפוליטית ולא רק תקשורת ההמונים המוכרת, וכן הרחוב.

הבעיה הכי גדולה בבחירות האחרונות בארה"ב היא השימוש ברשת האינטרנט. האינטרנט הפך להיות מזבלה אחת גדולה. מתוך 800 הודעות ספאם בתיבה העסקית שלי, 300 מהן היו על כך שאני צריך לבחור בברק אובמה לנשיאות. הבעיה היא שאין לי יכולת הצבעה בארה"ב היות ואני אזרח מדינת ישראל.

הבעיה הנוספת היא שבין ערימות הספאם (שהיו בספריית הספאם) גם היו להם כמה מכתבים לגיטיימים מלקוחות פוטנצייאלים או לקוחות קיימים, והיה מאוד קשה למצוא את ההודעות שהם false positive בין כל ערימות הספאם הזה של לבחור באובמה.

אם לא קיבלתם ממני מענה אז יש סיכוי טוב שהדוא"ל ממכם לא התקבל אלי כמו שצריך ואני מתנצל על כך ובבקשה תשלחו לי את הדוא"ל שוב.

חשוב לדעת שהאינטרנט הוא כלי שיווקי טוב, רק אל תתעללו באנשים שלא קשורים לעסק שלכם.

תודה.

3 מחשבות על “בחירות מקוונות

  1. צפריר כהן

    תיקון שגיאה נוסף: התיקון האוטומטי שלי תיקן את ,ספם' ל־,שפם'.

    לאחר תיקון השגיאות האוטומטי: תיקון תחביר אוטומטיך: המילה "מהם/מהן" לא היתה צריכה להופיע שם.

    ניסית להסתכל על מדגם מתוכן ולבדוק האם הן באמת מנסות לגרום לך להצביע? או שהם מנסות סתם להפנות אותך לאיזשהו אתר מזויף לתמיכה במועמד. מן הסתם אילו מהן שאינן מכילות תמונות חיצוניות והקישורים מהן מובילים לאתרים שעדיין עובדים, הן כנראה סתם שפם פוליטי.

כתיבת תגובה

