Firefox לא תומך ב HTML

בברזיל יש מפעילה סלולרית בשם vivo (שהתרגום הוא "חי" בלשון זכר). לאחרונה אחד הלקוחות שלה התלונן שהוא לא מצליח לגלוש באתר שלהם עם firefox, Safari או הדפדפן החדש של גוגל: Chrome.

התגובה שקיבל אותו אדם היתה שהאתר בנוי באמצעות מסד נתונים, HTML וכן הוא תוכנן ע"י מהנדסים עם תעודות של מיקרוסופט. הבעיה היא שfirefox לדברם אינו תומך ב HTML, וזו הסיבה שהוא אינו מסוגל לצפות בחשבוניות שלו.

את הפוסט בנושא ניתן למצוא בכתובת הבאה:

http://geek42.org/2008/11/14/segundo-a-vivo-firefox-nao-suporta-html/

7 מחשבות על “Firefox לא תומך ב HTML

  1. elcuco

    זאת הסיבה שאני לא מתלונן יותר אצל נציגי שירות. הם עובדים מול תסיטים ויודעים לעקוב אחרי הנחיות כתובות. כאשר מציגים להם דברים שמחוץ לתסריט, הם עובדים על סמך ידע אישי. ומה לעשות, חלקם בורים ברמות על, ולכן פונים למנהל והוא פותא, ויש כאלו שחושבים שיודעים.

    אנחנו (הגיקים) צריכים להבין שלא כולם מבינים את הטכנולוגיה כמו שאנחנו מבינים. אנחנו לא צריכים לצפות מכולם להבין את העולם הזה. ואם אתם עדיין חושבים ככה, תלכו למכונאי רכב שלכם ותדבר איתו. תדאגו שהוא לא יחסוך ממכם את הקישקושים הטכניים.

  2. תומר

    ברוב מוקדי השירות יתנו לנו תשובה מתוך מאגר התשובות המוכנות שלהם, ולרוב יבטיחו כי התקלה ידועה ותתוקן תוך תקופה מוגדרת כלשהי.

    מסיבה זו אני מקפיד תמיד לפרסם את ההתכתבויות עימם בפומבי – ככה מישהו אחר יכול לבוא ולהשוות את התשובה שנאמרה לו לבן התשובה שנמסרה לאדם אחר לפני שנים, ולהעמיד את נציגי שירות הלקוחות על טעותם.

    גם נציגי החברות עצמם מכירים את גוגל, והם מחפשים בו איזכורים שלהם. כבר קרה לא פעם שהם קיבלו תוצאות מתוך מוזילה ישראל והבינו כי להרבה אנשים מפריע היחס שלהם.

  3. יורם

    מעניין עם תשובה כזו מצדיקה תביעת דיבה מצד מוזילה, אפל וגוגל כנגד המפעילה הסלולארית.
    אני לא יכול לומר שאני אהנה מלראות את שני הענקים ואת הילד שמשחק בגן של הענק מועכים איזו חברה מקומית בברזיל, אבל זה עשוי לגרום לחברות להקפיד קצת יותר על השטויות שמותרות לאנשי השירות שלהן…

  4. תומר

    יורם – יש לי משהו להגיד בנושא – ממש לא איכפת להם. אם הם היו רוצים לתקן את האתרים שלהם, מזמן הם היו מוצאים לכך את הסכום הנחוץ,ואם הם היו חושבים שהנציגים שלהם אומרים דברים שהם לא אמורים להגיד, כבר מזמן הם היו מטפלים בהם. הבעיה היא אחרת; כל הקשר שלנו מול החברות הללו, בהיעדר אנשים מבפנים שיוכלו לתמרן את ההודעות שלנו ישירות לבכירים, עובר דרך אנשי פניות ציבור ונציגי שירות למניהם, שאין להם הרבה הבנה בצד הטכני של המוצרים.

  5. Jabka Atu

    אני מבקש לפעמים יש אנשים ממש טובים ב HelpDesk (אנוכי) ומה לעשות כשאתה מבין ש 95% מהאנשים מתקשרים ל HD בשביל דברים מוזרים (כמו למשל תמיכה נפשית או לא יודע מה זה) .

    אני זוכר טוב מאוד אנשים שמתקשרים ל HD בחברה (ולא מטריקס) ומבקשים "תעביר אותי לבנק שלי "
    אני : "מצטער אני לא מרכזיית טלפון תתקשר לבד"
    לקוח:"לא מעניין אותי אתם תמיכה אז תתמכו… "
    וככה זה בערך איזה 20 דקות כולם על הריצפה ואני תקוע עם @%%%# על הקו.
    מה הבעיה להוריד אותו ?
    תודות למערכת VoIP מסויימת שיחה שנותקה או לא עברה חוזרת לאותה השלוחה .
    לקוח ניתק ומבקש שוב פעם תמיכה הוא חוזר אוטומטית לאותו הנציג .

  6. פינגבק: Site da Vivo é detonado de todos os lados » Firefox neles!

כתיבת תגובה

