אוסף ציטוטים

The secret to creativity is knowing how to hide your sources. — Albert Einstein (Nov 4-Dec 9)

בפעם הקודמת דיברתי על חיבתי המוגזמת לציטוטים. לכבוד השנה החדשה, החלטתי לתת לכם חלק מאוסף הציטוטים שלי (כן יש לי עוד ציטוטים פרט לקובץ הזה Jabka).

את הקובץ הספציפי הזה, אני יצרתי בתחילת העשור (אני לא זוכר בדיוק מתי בהתחלה), ואחת לתקופה אני משחרר  עדכון שלו באתר שלי, כל פעם שאני מוסיף לו עוד ציטוטים.

כל הציטוטים שהעברתי בפוסט הקודם נמצאים שם, כולל ציטוטים שלי ובעיקר ציטוטים לא שלי🙂 אז תהנו !

2 מחשבות על “אוסף ציטוטים

  1. יוחאי

    כמה כיף היה להכנס ולראות את הגוש של ציטותי חולית, זה ממש מתאים בשבילנו:

    There is no escape–we pay for the violence of our ancestors."
    from "The Collected Sayings of Muad'Dib" by the Princess Irulan

כתיבת תגובה

