ההעדפות שלי

לאור בקשת אילן שביט, הנה ההעדפות שלי:

  • הפצה – דביאן testing שולחני, הפצה מבוססת RH או דביאן לשרתים (תלוי בהרבה גורמים).
  • סביבת עבודה – כרגע KDE, אבל מדי פעם אני פוזל לעוד כמה סביבות
  • מעבד תמלילים – לצערי OpenOffice – הייתי רוצה מעבד תמלילים טוב יותר. הבעיה היא שלמשל AbiWord לא מספיק טוב עבורי, ואין לי סלבנות ל LaTeX.
  • עורך טקסט – טוב אז ככה: VIM, Kate, Gedit כשאין ברירה אז nano/pico
  • נגן מוזיקה – בד"כ Amarok, אם כי לפעמים גם mplayer, vlc, xine ועוד, אבל משתדל שלא. כמו כן בשביל Last.fm אני משתמש בתוכנה שלהם
  • נגן ווידאו – Kaffeine ולפעמים VLC, Mplayer
  • שפות תכנות – פסקל מונחת עצמים, פרל ורובי
  • IDE לשפת התכנות – תלוי בשפה, בד"כ VIM/Kate/Kdevelop/Anjuta ולזרוס🙂
  • שפה נוספת שהייתי שמח להכיר (לעומק) – SmallTalk ועוד כמה, אבל אני חושב שהיא הכי חשובה ללימוד לכל מי שרוצה להבין את השפות הדינמיות של היום
  • מה הייתי לומד (לו היה לי זמן) – אסור לשאול אותי את השאלה הזו, כי התשובה היא שכל דבר אפשרי
  • משחקים אהובים – בעיקר Sokoban כדוגמת KSokoban ומשחקים אחרים בסגנון
  • דוא"ל – Kontact – Kmail
  • דפדפן – Firefox, Konquorer
  • תוכנת גיבוי – mkisofs כן אני יודע שזה לא בדיוק גיבוי
  • חלוקה למחיצות – מה שמגיע עם תוכנת ההתקנה של הפצת הלינוקס בד"כ, כי אני בד"כ לא משחק עם מחיצות יותר מידי (לא בריא)
  • עורך אודיו – Audacity
  • לקוח FTP –  תלוי, gFTP, Konqi ושורת הפקודה של ftp בד"כ עושות את העבודה טוב

מחשבה אחת על “ההעדפות שלי

כתיבת תגובה

