רבע סיכום שנתי

2008 נגמרה לה, ולפני חודש התחיל חג המולד, שאחריו היה סילבסטר, וישראל נכנסה למצבע בשם עופרת יצוקה. השם נבחר בגלל חג יהודי שנחגג באותו הזמן – חנוכה.

בעקבות המלחמה, חלה עליה משמעותית בכניסה לאתר שלי. התחלתי לחקור את הנושא, וגיליתי שהסיבה העיקרית לכניסה לאתר שלי לא היתה בגלל התקפות שמנסות לעשות לי defacement (שגם ככה מתרחשות בדרך קבע, אבל מה לעשות שאין לי sql injection [אני אפילו לא משתמש במסד נתונים, שלא לדבר על כך שאין לי קוד שכתוב ב PHP והמערכת שהוא מריץ נכתבה על ידי בשביל ללמוד את שפת רובי]). הסיבה היא הרצון לקבל תרגום אנגלי לתוכן עברי.

גיליתי שהסוג referrer הנפוץ ביותר היה hebrew to english converter. הסיבה לכך תמונה כמובן בפרוייקט ניסוי שלי, שמשום מה יצא במקביל לפרוייקט של אילן.

אני חושב שהם לא ציפו לקבל קוד מקור או משהו שאמור לעבוד רק בלינוקס, כי לא ראיתי שהורידו את הקובץ של הפרוייקט. בכל מקרה, נראה שהפרוייקט הקוד פתוח הבא שאני צריך לעשות זה מילון המרה בין עברית לאנגלית (והפוך), ולספק פתרון פתוח למה שגוגל עושים🙂

מישהו רוצה להתחיל ?

2 מחשבות על “רבע סיכום שנתי

  1. Ddorda

    לדעתי קודם צריך למצוא תחליף לבאבילון. כבר קמו הרבה פרוייקטים מהסוג הזה, שמעולם לא הגיעו למצב של פעילות, וזה אמור להיות יכול גם לתרגם טקסטים שלמים, כך שזה פותר גם את הרעיון לתרגום אתרים.

כתיבת תגובה

