כשהקוד חוזר לנגוס בך…

ב2002 יצרתי קוד שמדגים איך להתעסק בדלפי עם XML. ב2003 שיחררתי את הקוד לחופשי, והכנסתי אותו לכמה מקומות, אחד מהם אתר ישראלי מסויים.

היום De-Panther הפנה את צומת ליבי לקוד שמתעסק עם ניתוח ושמירה של קבצי XML, כאשר יצרתי הדגמות שונות לשימוש, וכתבתי (באנגלית אשר יגרום לשלומי פיש לקחת נשק ולירות בי במקום [גם ככה הוא קרוב לזה עם כל השגיאים שאני עושה גם בעברית] להמשיך להעיר לי) קוד מאוד מתוסבך עם הערות בכל מקום.

אני חייב להגיד שאם לא הייתי יודע שאני כתבתי את הקוד (גם De-Panther אמר את זה) בחיים לא הייתי מנחש שזה קוד שלי. הסגנון שלי שם פשוט רע.

פשוט מפחיד לראות קוד כל כך ישן שלך חוזר לנגוס בך ואי אפשר להגיד "מי האידיוט שכותב ככה קוד, אפשר לפשט אותו וליצור אותו כל כך יותר טוב".

טוב עכשיו אני צריך לצאת מההלם :).

3 מחשבות על “כשהקוד חוזר לנגוס בך…

  1. ארתיום

    קורה, גם אני, כשקורא את הקוד שכתבתי לפני מספר שנים מזדעזע

    (עזוב, אפילו לפני שנה… אז כישורי C++‎ היו הרבה פחות טובים).

    ככה זה, ככל שהזמן עובר אתה משתפר.

להשאיר תגובה

