האם זה Windows 7 או בכלל KDE 4 ?

שני אנשים מ ZDNet אוסטרליה עשו ניסוי רחוב, והציגו את KDE 4 ואמרו שהוא Windows 7. תראו את התגובה של האנשים ברחוב:

http://www.zdnet.com.au/insight/software/soa/Is-it-Windows-7-or-KDE-4-/0,139023769,339294810,00.htm

4 מחשבות על “האם זה Windows 7 או בכלל KDE 4 ?

  1. sijp

    זה גורם לי לחשוב…

    מה היה קורה אם היינו עושים את אותו הדבר בישראל?
    מה היה קורה אם מתנדבים בישראל היו פותחים דוכנים במקומות עם המון אנשים ומציגים את לינוקס? פשוט עומדים שם עם מחשב נייד ומציגים לאנשים את התכונות של לינוקס ואז בסוף מחלקים איזה דיסק או עלון עם קישור להורדת לינוקס?

  2. ik_5 מאת

    אני בעד, אנשים שגרים בערים מוזמנים לעשות את זה אצלהם.

    כמו כן לעמוד עם openmoko (דורון ושאר האנשים שיש ברשתם) ליד רשתות אורנג' וסלקום ולהציג את הטלפון הפתוח והייתרונות שלו מול העיניים של אנשים וליצור לזה שוק גדול יותר

  3. aviyam

    לא סובל את KDE. אני על גנום. כל צעצועי העיניים נחמדים לחמש שניות. מלבד זה, יש המון חריקות בתצוגה ורואים גם בסרטון איזה קטע שהוא פותח תמונה ורואים פסים צבעוניים לאיזה שניה וחצי. זה בדיוק מה שעיצבן אותי בKDE.

  4. De-Panther

    דווקא אני מוצא שגנום הוא יותר צעצוע לעיניים מאשר KDE, אני לא אוהב את האייקונים הדיפולטיים של KDE.
    ואני דווקא אוהב צעצועים לעיניים – זה חלק מהעבודה. כמובן כל עוד זה לא מפריע.

כתיבת תגובה

