פרצופה של המדינה

"Politics have no relation to morals."  Niccolo Machiavelli

מחר למי שעדיין לא יודע יש בחירות. היות ואני אדם מאוד לא פוליטי (אני מאמין של כל נבחרי הציבור מושחתים, שקרנים ובעלי אינטרסיים אישים בלבד ואם הם ירויחו ממכירת המשפחה או ההורים שלהם, הם יעשו את זה, אלא אם מוכח אחרת) ולכן גם פוסט זה הוא לא פוליטי על בחירות.

למי אני לא מוכן להצביע (בגלל הצורה שהם מנהלים את מסע הבחירות שלהם) ? ובכן,

  • לאפרים סנה אשר מספים לי את הדואר האלקטרוני.
  • למר"צ אשר נותנת לי הודעות מוקלטות בטלפון (למה לעזאזל חוק הספאם לא מטפל גם בכם ?)
  • לש"ס אשר מטרידים אותי כמעט כל יום בשיחת טלפון לוודא שאני אצביע אליהם (מעולם לא עשיתי את זה, למה שעכשיו אתחיל ?), למרות ששם יש נציג אנושי

למי אני שוקל לא להצביע ?

לכל מי שהצביע בעד סינון אתרים, בעד זיהוי ביומטרי, וכל מי שלא מנסה לקדם את הקוד הפתוח בישראל (רוב המפלגות לא הכניסו אפילו "טכנולוגיה" למצע שלהם).

מה נשאר להצביע ? ובכן כנראה שאני צריך להתפשר פה כי בצורה הזו אף אחד לא ראוי לקל ממני קול. אז כל מפלגה שמוכנה להתחייב בכתב שאם וכאשר היא נכנסת לכנסת כחלק מהקואליציה היא תעשה את הפעולות הבאות:

  1. תצביע ותפעל נגד החוק לזיהוי ביומטרי וסינון אתרים
  2. תפעל לקידום הקוד הפתוח בארץ על חשבון הענק מרדמונד אשר צריך לחזור לגודל שהשם שלו מתיימר להיות
  3. אלו שאין להם אנסים, עברייני מין (שהם לא אנסים), גנבים, מושחתים או סתם טיפשים (טוב זה כבר יותר מידי לדרוש)
  4. כל מי שינסה לקדם את הגישה של חופש הביטוי שבלוגים כאלו וטובים יותר ימשיכו להתנוסס באינטרנט
  5. אלו שיחנכו פחות בשיטה הפרוסית
  6. אלו שיקדמו יציבות שילטונית שבחירות יהיו כל 4 שנים (ולא פחות)
  7. אלו שיקדמו משטר נשיאותי במדינה, בו בוחרים בבעלי תפקידים בצורה נורמלית ולא לפי סחטנות פוליטית
  8. אלו שיבטלו את הטיפשות הזו של משכן ראש הממשלה החדש
  9. אלו שיש להם אופן מוקו או כל מחשב כף יד/טלפון סלולרי אחר מבוסס קוד פתוח (יתרון)

טוב נו אני לא ריאלי בשיט, וזה לא מעניין כאן אף אחד, למה לעזאזל כתבתי אותו בכלל ?! טוב אני חוזר לתכנת ולהתעסק בקוד פתוח, ובנתיים תקשיבו לשיר הבא (לפני שאתם בוחרים):

http://www.youtube.com/watch?v=KK8ftkJKokM

מחשבה אחת על “פרצופה של המדינה

  1. אורי

    אם אלו דעותיך ובגללם אתה לא מצביע, אתה למעשה תורם להמשך המצב הקיים.
    בניגוד לרוב המקומות אחרים בעולם, ובניגוד למה שחלק מהמועמדים רוצים שיקרה, יש לך עדיין את היכולת והזכות לשנות את המצב, והצבעה בבחירות זה המינימום הנדרש. כל מה שנדרש ממך זה לבחור מה לדעתך הנושא הכי חשוב, לראות מי הכי קרוב לדעותיך, לעמוד בתור כמה דקות, ולחזור הביתה.
    אח"כ אם אתה כבר ממממש רוצה אז אפשר להתחיל בקמפיינים והפגנות כדי שבפעם הבאה אולי יהיה לך גם עם מי להזדהות..

להשאיר תגובה

