השוואה בין PosgreSQL לבין Firebird SQL

בסופ"ש האחרון לקחתי את המדריך שלי שכתבתי כאן בבלוג על Firebird והעברתי אותו למסמך, ואז החלטתי לגרום לו להיות מדריך עברי אמיתי להתחלת עבודה עם Firebird ולא לגעת רק בכמה נקודות קטנות, ונכון לכתיבת הפסוט הזה, אני עברתי מ5 עמודים שהמדריך המקורי שלי תפס, לכבר 24 עמודים, ועדיין אני כותב.

אני חייב לציין שהמדריך שלי אינו מגיע במקום התיעוד הרשמי של Firebird, אלא בנוי לתת נקודת התחלה לכל האפשרויות שהמסד נתונים מספק, ומשם יהיה קל יותר לקרוא ולהבין את התיעוד. העניין הוא שיש כמה דברים שFirebird ייחודי בהם, או לפחות כמה דברים שהידע שלי על מסדי נתונים החליט שהוא היחיד, וגיליתי שהוא לא, אלא שגם PosgreSQL מכיל חלק מהאפשרויות, רק הרבה שנים אחרי ש Firebird כבר הכיל אותם.

בעודי משוטט, ומחפש מידע נוסף על Firebird מצאתי בלוג מעניין של מנהל הפורומים העוסקים במסדי נתונים ב DevShell אשר מדבר הרבה על כל מסדי הנתונים, והחליט לערוך השוואה בין PosgreSQL לבין Firebird. למרות שהטבלת השוואה שלו מעט ישנה, לדעתי היא עוזרת מאוד להבין כמה דברים על 2 המסדי נתונים.

את ההשוואה ניתן למצוא כאן.

מחשבה אחת על “השוואה בין PosgreSQL לבין Firebird SQL

כתיבת תגובה

