בקשת עזרה – הגהה על מדריך התחלת עבודה עם Firebird בעברית

יצרתי מדריך בעברית לעבודה עם מסד הנתונים Firebird. ברצוני לשחרר את המדריך בכמה מקומות כדוגמת אתר פנגווין, המדריך הטרמפיסט למחשבים, wikibook, האתר שלי ואולי עוד מקומות בעתיד.

המדריך משוחרר תחת Creative Commons ייחוס זהה. המדריך עצמו מכיל כרגע 26 עמודים, ונכתב באמצעות OpenOffice 3.0.

אני זקוק לעזרה ממכם בכך שתעזרו לי לעשות הגהה, כדוגמת בעיות בניסוח, שגיאות כתיב (במידה ויש), הבהרה טובה יותר של משפטים ופסקאות לא ברורות וכו', ובכך תעזרו גם אתם למדריך להיות טוב ומועיל יותר לאחרים.

לכן אני מחפש מתנדבים המוכנים לתרום את זמנם ולעזור בנושא הזה לפני שהמדריך עצמו יתפרסם.

תודה,

עידו

8 מחשבות על “בקשת עזרה – הגהה על מדריך התחלת עבודה עם Firebird בעברית

  1. ik_5 מאת

    הבעיה היחידה (וזה מניסיון), שברגע שזה עובר לוויקי מאוד קשה אח"כ לשכפל את זה לעוד מקומות או עוד סוגי מסמכים. זו הסיבה שבחרתי את OpenOffice.
    אני רוצה לשים את המדריך בכמה שיותר מקומות פשוט,

    אפילו ביקשתי מהאתר הרשמי של Firebird לפרסם את זה אצלהם, ועוד לא קיבלתי תשובה.

כתיבת תגובה

