2 הכרזות

יש לי 2  הכרזות לבצע, נלך מהקלה לפחות קלה.

סיימתי את ההגהה של המדריך שלי על Firebird SQL לאחר חודשיים (עדיין לא מושלם, אבל אולי הגיע הזמן לרעיון של release soon, release often),  ואני מתחיל לשים אותו באתרים שונים (ליאור קפלן קיבל ממני את המדריך לפרסם אצלו באתר), בהם אעביר לאט לאט את המדריך כולל באתר האישי שלי.

ברצוני להודות לאנשים הבאים:

  • אור
  • אסף ספיר
  • יחזקאל ברנט
  • מאיר קרחילי
  • שלומי פיש

ואם שכחתי מישהו אז מצטער. האנשים האלו עזרו לי לבצע הגהה על המדריך של  Firebird כאשר כל אחד ואיך שהוא רואה את התיקונים שיש לעשות, ועשיתי פשרה בין הרבה תיקונים וגישות, וזה התוצר של המדריך המפורסם.

ניתן כרגע להוריד את המדריך בגרסת odt ו pdf. הכתובות האלו תמיד יכילו את העותק הכי עדכני שאני עושה למדריך אלא אם אציין אחרת.

במידה ויהיה לי זמן וסבלנות אשחרר עוד מדרכים בנושא אשר יתמקדו בנושא אחד ספציפי כל פעם, ובמידה ואקבל פידבקים ותיקונים למדריך, אעדכן אותם "על הדרך" כל פעם שהם יגיעו.

ההודעה השנייה היא שהחלטתי לצאת לקריירה חדשה (אני מחפש עבודה ומעוניין להפסיק את תפקידי בתור Freelancer), ואם מישהו יודע על חברות שמחפשות עובדים, אודה לכם על העזרה.

[ציניות]

העניין הוא שאני לא בטוח אם אמשיך בהייטק, היות ויוחסו לי כוחות על טבעיים לאחרונה (בעיקר כאן בבלוג) בהם אני משפיע על דעות והלך הרוח של אנשים בצורה שאני כותב, כנראה שאני גם משדר טלפתיה (למרות שלא התקנתי את החבילה אצלי) לאנשים בטקסט שאני כותב, ולכן חשבתי להתחיל להתעסק קצת במיסטיקה (איפה חץ כשצריך אותו), ומי יודע, אולי אצליח להדיח את אורן זריף מהכיסא (או לרפא אותו שלא יהיה לו צורך באחד) ואהיה המרפא שמוציא מכסאות גלגלים אנשים (וזורק אותם לרצפה כי הם לא יכולים לעמוד), או אשים מלח על הפצעים של אנשים בשביל שיגלידו טוב יותר, אולי גם אצור דת חדשה וכו'. כמו שאתם רואים הכל פתוח (בשאיפה).

[/ציניות]

2 מחשבות על “2 הכרזות

  1. meijin

    מה הבעיה?
    pacman -Sy telepatia , ותוריד את החבילה 🙂
    בכל מקרה, טוב לדעת שמשהו שקצת עזרתי בו התפרסם. נראה טוב (למרות שאני לא באמת יודע sql 🙂

    אסף.

להשאיר תגובה

