שבוע עמוס בחדשות

לאחרונה נעלמתי אני יודע. השבוע התחלתי עבודה חדשה בחברה, ובעצם אני חוזר כנראה להיות שכיר בצורה מלאה (אלא אם כן ארגיש לא טוב בחברה ההיא, או שהם לא ירגישו טוב איתי).

זה ממש מרגיש מוזר ושונה מאדם שמתכנן לעצמו את היום, לקום מאוד מוקדם בבוקר, לעבוד עד שעה מאחרת ולחזור, כאשר אני משקיע את רוב האנרגיה בלהיות פרודקטיבי במקום שזה יזרום חופשי. אבל מצד שני, הגיע הזמן לצאת מהבית קצת ולראות הרבה יותר אנשים🙂

בזמן שקיבלתי תשובה חיובית בקשר לעבודה (שבוע מהתחלת התהליך), אז גם התחלתי לקבל הרבה הצעות עבור פרוייקטים וכן כמה הצעות עבודה מחברות שונות, והשבוע גם התרחשה תקלה שדי הרסה לי את הסופ"ש, וגרמה לחברה שבבעלותה שרתים להפסיד הרבה כסף בגלל זה. והסתבר שאני מי שמכיר את השרתים האלו הכי טוב (אני מטפל בהם 3 שנים כבר), ולכן קרוב ל6 שעות לקח לי להבין את התקלה, למצוא כמה סוגי פתרונות ולנסות אותם, וכל זה בסופ"ש אחד. אני אומנם מקבל על זה כסף, אבל זה לא כיף, וגם הורס את כל התוכניות של הסופ"ש, וגם מכניס הרבה מאוד אנשים ללחץ מיותר (בחברה כמובן), כי הם צריכים להחליט מהר מאוד איך להמשיך אם יש תקלה ומה לעשות וכו', וזה לא דבר כזה פשוט.

אני מרגיש שזה השבוע (המלא) הכי אינטנסיבי שהיה לי מזה לפחות שנתיים (אולי קצת יותר) – הפעם האחרונה שהייתי שכיר, כאשר שם מצאתי את עצמי עושה עבודה של4 אנשים שונים במקביל והייתי עובד בפועל איזה 15-17 שעות כל יום במשך קרוב לחצי שנה.

החיים המקצועיים הפכו להיות לא משעממים, אבל בצורה קיצונית, אני רק מקווה שזה לא פתח שרומז על הבאות.

2 מחשבות על “שבוע עמוס בחדשות

כתיבת תגובה

