רגע לפני …*

התעוררתי לקול כריזה שאומר שלאור הפיגועים בחודש האחרון, הוחלט לעשות עוצר בעיר, וכל מי שיתפס השבוע מחוץ לביתו, במידה ויצליח לחמוק מהכדורים של הצבא, יגיע למעצר.

פעם באמת האמנתי שהפיגועים האלו נעשים על ידי אנשים שרוצים לפגוע בי כי אני מי שאני, היום אני מבין שאלו פיגועים פוליטיים, שהפוליטיקאים בעזרת האנשים שבאמת מספקים להם את הכוח יוצרים את הפיגועים בשביל לקבל כוח לשלוט, אבל הם כבר קיבלו את הכוח אז למה הם ממשיכים עם זה ?

אני מנסה להבין איך כל זה התחיל והמחשבות מתחילות לרוץ לי בראש… פתאום אני מתחיל לחשוב על החוקים ה"לא מזיקים" האלו שהתירוץ של העדר היה "אם לא עשית שום דבר רע, אז אין לך ממה לפחד". הרי זה תמיד מתחיל ככה. הרבה דמגוגיה, מעט צידוק אמיתי (אם בכלל), ובעיקר תירוצים.

היתה גם הצעה לצנזר את המידע שמגיע מהמחשב דרך האינטרנט (בנוסף לטלויזיה ולתקשורת ההמונים האחרות), כי אולי מוחות רכים ייחשפו למידע שעלול לפגוע, כמו איזה פוליטיקאי שהכניס לכיסו כמה שטרות ירוקים במקום לקופה (הוא פשוט התבלבל בין הכיס לבין הקופה, זה לא שהוא גנב את הכסף, ובכלל זה לא היה לכיס שלו, אלא לכיס של מקורבים לו, והמעטפות גם בילבלו אותו, הוא חשב שהוא מספק מכתב המלצה, הוא היה המום שבמקום דפים צהובים של המכתבה, היו דפים ירוקים עם נשיאי ארה"ב), וזה המשיך בכך שכל מי שאינו מוכן למסור את דמו לתעוד, יכנס לכלא ל20 שנה (ועדיין ימסור את דמו לתיעוד), התירוץ היה שאנחנו מדינה לשעת חירום, ולכן צריך לזהות אזרחים אם קורה אסון. אבל לא, זה התחיל הרבה לפני זה. זה התחיל כאשר החוקים שעברו פגעו ביכולת שלנו לדבר חופשי על הממשל. זה התחיל בזה שאסור היה לציין אירועים אשר לא נחשבים לרשמיים, או ימי נישואין, ימי הולדת וכו'.

אבל גם הדברים האלו לא היו ההתחלה, קשה להבין מתי באמת נכנסנו לזה, אולי זה התחיל כאשר הרבה אנשים חיפשו אסקפיזם כלשהו (הרי כמה אפשר להתלונן ואז להגיד "מה כבר אני יכול לעשות ?!") בדמות של טלנובלה, משחקי כדור, וקיבלו גם חדשות צהובות בייחד עם תוכניות "מציאות", בהם מביימים את המציאות וגורמים לה להראות אמיתית (טוב נו זו רק "דחיפה" קלה שאנשים יגיעו לאן שהם רוצים, זו לא באמת מציאות, או אולי כן ?).

את האמת, זה כבר לא משנה מתי זה התחיל. למרות שזה הדהים אותי איך כולם כמו כבשים נהרו אחרי החוקים והאמינו שאלו לטובתם (אולי גם אני השמעתי קול פואה). איך הם לא ראו שזה לטובת הכוח של הממשל ?! איך הם לא הבינו שהביקורת שלהם למה שקורה בעולם נחמקה ?

אני זוכר שהדברים שהתחילו להאיר את האנשים היו משפחת העברינים הידועה שהתחילה להשתמש במאגר טביעות האצבע. הסתבר שהיה להם איש מבפנים. הוא הוכנס כ10 שנים לפני כן למקום שהיה אמור לשמור על הטביעות אצבע שלנו. אחרי החטיפות ישראלים שהחיזבאללה עשה בארה"ב ובאירופה, גילה ראש המוסד כי הסיבה לכך היא שהמחשב שנגנב במשרד הפנים הכיל כ 50,000 תמונות אשר עזרו להם לזהות מי הוא ישראלי, ולדייק בפגיעתם, מה שעד אז היה נחשב רק בתור חלום רטוב לכל האירגונים (לפי ראש המוסד). אבל אני מייד נזכר באמירה שמלחמה זה שלום, חופש זו עבדות ובורות זה כוח (מאת הנביא ג'ורג').

טוב הם מתקרבים לדירה שלי בבניין, ואני כבר לא יודע כמה זמן יש לי לפני שאתנתק לתמיד. רק שתדעו שהם מחפשים אותי כי הייתי עד לכך שהנשיא אנס אישה באור יום והוא ראה אותי. רגע אתם כבר ליכולים לדעת דברים כאלו בכלל

*זהו רק תרחיש אחד מתוך הרבה תרחישים אחרים של מה שיכול להיות לנו בקרוב.

10 מחשבות על “רגע לפני …*

  1. ik_5 מאת

    זהו שלדעתי זה לא קיצוניות. אני רואה את מהלך החוק התחלה של קיצוניות של משהו הרבה מעבר למה שמציגים לנו. אני לא יודע אם אתה שם לב אילו חוקים והצעות יש לך בשנים האחרונות, אבל רק לפני חודשיים היתה לך הצעה שאסור להפגין ליד בית של חבר כנסת ואיש ציבור, דבר שמנוגד לדמוקרטיה עצמה.
    יש לך הצעות לחוקים שכל אזרח חייב להצהיר אמונים וכו'… הכיוון שהדברים הולכים אליו הוא כיוון מאוד מפחיד וקיצוני בפני עצמו.


    (זהירות ספוילר)

  2. פינגבק: ביו מה ? « לראות שונה

  3. פינגבק: אלימות חסרת גבולות – בואו נפגע בפרטיות « לראות שונה

  4. פינגבק: לפני שהטפטוף ייהפך למבול « לראות שונה

  5. פינגבק: בישראל 2011 מדינה שולטת בך « לראות שונה

  6. פינגבק: כשהשעון מראה 25 | לראות שונה

כתיבת תגובה

