החיפוש אחר מחשב נייד/נישא

אני התחלתי לחפש עבורי מחשב נישא אשר צריך לעמוד בתכונות הבאות:

  1. חומרה שנתמכת בצורה מלאה בלינוקס
  2. לא יותר מ2.5 ק"ג אם אני לוקח סוללה של 9 תאים
  3. מסך ברור (14-15.4 אינטצ')
  4. תמיכה נורמאלית בארץ (אם יש דבר כזה) עבור החומרה
  5. מחיר נורמאלי בסביבות ה5-6.
  6. אמין (בלי תקלות כל שני וחמישי)
  7. מסוגל לעבוד קשה כאשר צריך, אך לא כל הזמן
  8. איוורור שנמצא בצדדים ולא בתחתית (אם שמים אותו על שולחן או על הרגליים שלא יתחמם או יחמם אותי)
  9. לפחות שעתיים שלוש של שעות עבודה על סוללה
  10. בעל דיסק קשיח בעל קיבולת נרמאלית
  11. זיכרון של לא פחות מ2 גיגה, וכל כמות נוספת של זכרון כמובן שזה טוב
  12. תמיכה ב64 סיביות יתרון (לא הכרח)
  13. תמיכה ב AMD יתרון (לא הכרח)
  14. כונן אופטי (קרי DVD +- RW)
  15. יציאות usb
  16. יציאות VGA (ו HDMI -> יתרון)
  17. תמיכה ברשת אלחוטית של b,g (אם גם תמיכה של n אז זה יתרון)

האם אתם מכירים מחשבים כאלו ויכולים להמליץ לי על עליהם ?

תודה

7 מחשבות על “החיפוש אחר מחשב נייד/נישא

  1. אור

    אני לקחתי את זה – Toshiba Satellite A300-243

    http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=7381&perur=2&t=1&c=339
    מחיר בסדר ,4 GB RAM , והכי חשוב האחריות של NO MATTER WHAT
    נשמע מעולה. בוא נקווה שזה אכן כך.
    חבר סיפר לי שמישהי שברה את המסך יום אחרי שקנתה-קיבלה מחשב חדש (כמובן שאפשר לעשות את זה רק פעם אחת)
    תראה לי מקום אחר שיסתכל עליך עם שבר במסך

    התקנתי אופן סוסה -הכל למעט בעיה תוכנתית קטנה עם הקול שטופלה לאחר מכן נתמך ישר מהקופסא.

    מנסיון עגום,אל תתקרב ללנובו (הלך לוח אם והרדיסק ובונוס שערה במסך,אל תשאל אותי איך-אני לא מבין בעצמי. תוך פחות מ7 חודשים)

    IBM מעולים רק יקרים בצורה מפחידה -סידרת הT
    בטושיבה-
    יש מסך בוהק -עדיף לך למצוא מט, אבל זה ממש בקטנה.
    זה נייד "מעוצב" מאוד.הייתי מעדיף את הלוק של לנובו, אבל,אי אפשר לנצח בהכל. זה (על הנייר) נראה מחשב בן ****
    2.10 שעות עבודה
    4 GB ראם
    לא מצאתי נייד של AMD מספיק חזק ומחברה איכותית לדעתי וזה חבל
    הבעיה איתם שזה בא בדרך כלל עם כ.גרפי של ATI והם בעייתים מאוד בנושא התמיכה בלינוקס. אני נתקל בזה כל הזמן במחשב הנייח שלי. לא שNVIDIA כאלה קדושים אבל נראה יותר טוב..

    בכל מקרה תתחדש…

  2. עמית

    אני עובד עם Dell XPS M1530, מריץ עליו ג'נטו עם 4 ג'יגה ראם.
    רץ יופי, בג'נטו יש קצת בעיות עם הדרייבר של האלחוטי, באובונטו
    הדרייבר הזה עובד חלק. סבבה של לפטופ לי עלה בסביבות 6 בבאג.
    תחפש אותו במקומות אחרים אם באג יהיו יקרים יותר

    עמית

  3. רם-און

    אני עובד עם Lenovo Think pad T60 והכל עובד חלק מהקופסא. כמעט הכל, בגלל מנהל ההתקן החופשי החדש של אובנטו, אז kde4 לא עובד (מתרסק מדי פעם). מעבר לכך, החל מכרטיס הרשת ועד קורא הביומטרי, הכל עובד חלק.

    מכונה מרשימה, חזקה, יציבה ואמינה. הסוללה שבקה לה פעם, אבל תיקנו (מהעבודה).

  4. sijp

    לאחרונה קניתי מחשב נייד שמאוד טוב לצרכים שלי. לדעתי הוא מתאים לקריטריונים שלך.
    Fujitsu Siemense V6535
    http://sp.fujitsu-siemens.com/dmsp/docs/ds-esprimo-mobile-v6535.pdf

    הבעיה היא שהוא לא עונה על אף קריטריון בונוס שהיה לך. הוא 32 ביט (Dual Core), רק 2 גיגה זיכרון אין HDMI, אבל מצד שני יש לו 4 יציאות USB, יציאת Firewire, קורא כרטיסים ו־Bluetooth (אני לא יודע כמה זה חשוב לך).

  5. ik_5 מאת

    תודה רבה לכולם, אני בתקווה אספיק לעבור על הכל עד ל AP (אם למישהו יש יכולת להוסיף עוד שעות ביום או עוד ימים לסופ"ש זה יכול לעזור)

  6. פינגבק: סוני ואיו ולינוקס « לראות שונה

להשאיר תגובה

