תוכנית ההתנתקות

נמאס לי מהכתומים האלו. הם רק יודעים לחלוב כסף ולא מסוגלים לספק שירות, שרק הולך ונהיה רע כל שנה שעוברת ולכן החלטתי לחשוב לכיוון ההתנתקות שלי מעולם הסלולרי בכלל.

הייתי ביום שישי אצל הכתומים (אשר בין הייתר הסכימו להחליף לי כרטיס סים), והם ניסו בכוח להכניס לי חבילות יקרות מאוד, ואם זה לא מספיק חמור בפני עצמו, הם החליטו שבשביל לקבל משהו יותר מוזל אני צריך להתחייב להם לשנה וחצי. נציג החברה אמר שהם לא מתיימרים להיות הכי זולים, אבל גם לא מתיימרים לספק שירות הגיוני. בכלל מאז שהם עברו למכירות בלבד, אז השירות רק הורע, ובמקום לקבל שירות נורמאלי של תיקונים, לא מקבלים תיקון בכלל אבל כמה ימים שצריך להיפרד מהמכשיר עצמו. מה בעצם הם עשו איתו, אני לא מבין, לתקן ברור שלא תיקנו.

עכשיו שתבינו, ב4 שנים האחרונות אין לי ולו התחייבות אחת אליהם. את הסלולרי שלי קניתי בזמנו בתשלום אחד, ולא התחייבתי על שום דבר. כאשרהכתומים שומעים ממני משהו, זה בד"כ כשיש בעיה כלשהי (שבד"כ מתגלה כמשהו שמוגדר אצלהם כלא נכון), כך שאני לא מטריד את מנוחת החברה או עולה לה כסף על עצם הטיפול בי יותר מהמינימום ההכרחי בשביל התפעול שלה, וזו גומלת לי בכך שהיא רוצה בכוח לחלוב ממני עוד כסף.

עכשיו אני יודע מה אתם תגידו, יש עוד צבעים בשלולית המתייבשת של ספקיות הסלולר בארץ (כחולים, סגולים[לפעמים ורוד ולפעמים אדום] וירוקים ?), אבל אין באמת תחרות אמיתית. הרי אם מחר אני נגיד אעבור לסגולים, הרי הם אולי יתנו לי בהתחלה מחיר טוב (הרי אני גם מעתיק את המספר הקיים שלי אליהם), אבל אחרי שהם "יקנו" אותי, ואהיה שלהם (כנראה גם בהתחייבות) או אז אני כבר אמצא את עצמי עם אזיקים מעונבים של סוללה גדולה של מעכירי דין.  אני מנסה להבין למה אני צריך סלולר בעצם, ומגלה שאין ולו סיבה אחת אמיתית פרט לנוחות, אז אולי אפשר להסתדר גם בלי הנוחות הזו ?

5 מחשבות על “תוכנית ההתנתקות

  1. Boris Shtrasman

    האמת זה מפתיע אותי לשמוע את זה דווקא ממך ,
    אתה זוכר מה אני אמרתי (והתחלתי לעשות) לאחר שהחברות הציקו לי ?
    כן נכון נפלאות הVoIP (אני משתמש בנתיים בקמילייו) אבל אתה הרבה יותר טוב ממני באקסטריסק😉

    אם אני זוכר נכון יש לך OpenMoko אז אתה יכול בכיף להשתמש בו ומדי פעם להפעיל את מודם הGSM.

  2. ik_5 מאת

    אם היה כמו ארה"ב אז המספר הסלולרי שלי היה יכול גם לעבור לתוכנית VoIP כלשהי ואז בכלל החברות הסלולריות היו צריכות להתחרות בשן ועין בצורות תקשורת שונות.

    אני זוכר איך בזק היתה בפאניקה כאשר חברות הסלולר התחילו להיכנס כי הם פחדו (בדיעבד בצדק) מאיבוד הרבה מאוד מהלקוחות שהיו מחייבים לעבוד עד אז רק עם בזק, וזו היתה הנקמה של הצרכנים. במידה וה VoIP יכנס נכון לשוק הישראלי (כלומר ללמוד מטעויות עם חברות הסלולר בישראל), אז שוב פעם נראה תחרות אמיתית במשק.

  3. el.il

    סלקום דווקא טובים, אולי כדאי שתנסה אותם.

    ואגב בקשר לפוסט שקישרת אליו על המונופולים, שחכת משהו בפיסקה על הטלוויזיה, יש לך גם אפשרות לקלוט שידור אנולוגי של ערוצים 1 ו2 בחינם. זה מספיק בהחלט. אם זה לא מספיק ב400 ש"ח אתה יכול לקלוט שידור דיגיטלי מהרשות השנייה של ערוצים 1, 2, 33, 10, ו-99. יותר ממצוין.
    ואם אתה רוצה לראות כבלים, בשביל זה יש חברים או בני משפחה פראיירים (למרות שנשיונל ג'אוקרפיק הוא הערוץ היחיד ששווה לראות בכבלים)

    אם אתה רוב הזמן באזור עם אינטרנט, תסדר לעצמך בבית שרת שמעביר קול מתוכנת VoIP שתפתח לקו הטלפון הביתי שלך וככה תוכל לדבר ממנו בכל מקום עם רשת אלחוטית. אני בטוח שזו לא בעייה למישהו כמוך. וככה לא צריך סלולרי בכלל.

  4. פינגבק: על טעויות משלמים « לראות שונה

כתיבת תגובה

