על טעויות משלמים

התקנתי השבוע את הדמוי אדם של גוגל (Android) על הNeo FreeRunner שלי.

כבר בבוט הראשון הבנתי את גודל הטעות:

  1. הוא שכתב לי את ה NAND והעיף לי את uBoot
  2. הוא כתב את עצמו לתוך ה NAND למרות שרציתי שירוץ מה μSD (מיקרו SD).
  3. הממשק איטי להחריד
  4. הוא לא תומך בעברית
  5. הוא לא מצליח לקרוא את הרשומות מהSIM, רק להירשם אצל הכתומים
  6. הוא רגיש מאוד ללחיצות -> ניתקתי שיחה והוא חייג לי לעוד מספר "בטעות" כי הייתי על רשימת השיחות האחרונות
  7. הממשק לדעתי האישי לא אינטואיטיבי, למרות שכמה מהאנשים מהעבודה מאוד אוהבים אותו
  8. זה פשוט לא לינוקס. מה הכוונה לא לינוקס ? פרט לספריית etc לא מצאתי בו שום דבר שנראה כמו לינוקס, שלא לדבר על ההתנגות של לינוקס. אפילו פקודות בסיסיות ביותר של יוניקס ש POSIX מגדיר שחייבים להיות במערכת לא קיימות. פשוט אין, ניוק, נאדא, זיפ, כלום
  9. הוא מתנתק אחת ל4-5 דקות מידי פעם בלי סיבה אמיתית, דורון יכול להעיד על כך, וגם עוד כמה אנשים
  10. השמע של הקול כאשר מדברים אינו חזק דיו, ולקח לי הרבה זמן להבין איך בכלל מגבירים את העצמה, וגם אז זה לא עזר בהרבה

וזה רק מה שגיליתי בכמה שעות משחק איתו.

בעבודה אמרו לי "טוב זו גרסה ישנה מאפריל, מה אתה מצפה", ובכן אני מצפה שהוא יתנהג כמו הפצה נורמאלית. אפילו shr unstable שהיה עם dbus שבור התנהג טוב יותר מהחתיכת קוד הזו.

אני רק מקווה שד"ר סונג לא ינסה לעבוד עם ה"דמוי אדם" הזה ויקבל רעיונות, אחרת המידע שיצא לא יתפקד כמו שצריך (חובבי מסב"כ יבינו את המשפט האחרון).

אז פשוט ילדים, תלמדו מהטעויות שלי, ואל תנסו את ה"דמוי" "אדם" הזה. אל תדמיינו אפילו לנסות, זה פשוט לא זה. ראו הוזהרתם.

להשאיר תגובה

