אלימות חסרת גבולות – בואו נפגע בפרטיות

brave-and-free

בחודש האחרון היו כמה דברים ממש נוראים במדינה, בהם נרצחו 2 אנשים שנחשדו שמניותם אינה בגדר הmain stream, ורק אחד מהם באמת היה שייך לזה, אבל זו עדיין לא עילה לפגוע בבן אדם.

כמו כן, היו עוד כמה רציחות, כמו נער שהיה בסה"כ בהמקום ה"לא נכון בזמן הלא נכון" (ומה זה כן מקום נכון ?!), כאשר היה ליד עבריין שניסו לחסל, והוא זה שחוסל.

נמצאו גופות חתוכות וכמובן שאדם נרצח רק בגלל שהוא היה במקום מסויים, על ידי חבורה של שיכורים.

למרות שמעשית, רמת האלימות לא עלתה, העיתונות העלתה את רמת החרדה מאלימות, כי זה מתאים לה, ועכשיו איכשהו פתאום זה בסדר לשלול מאנשים פרטיות בגלל הפחד המתמיד מאלימות חסרת פרופורציות (יש אלימות פרופרציונלית ?!).

ובכן המאגר הביומטרי מן הסתם לא יכול למנוע מעשי אלימות. הוא גם לא מסוגל לדעת אם אדם מסוגל להיות אלים, הוא גם לא יהיה הדבר שיעזור לזהות את מי שנהג באלימות. אז הדרישה למאגר ביומטרי כאן אינה במקום.

אני יודע, בואו נקים עוד משטרה במקום המשטרה הקיימת, כן! זה מה שיפתור את הבעיות, משטרה מקומית. במקום לחזק את המשטרה הארצית, ולתת לה לשם שינוי תקציבים, ולמנות אנשים שבאמת מבינים מה הם עושים, במקום בובות שמתאימות לפוליטיקאים יעזור מאוד למגר את הפשע, אבל לא, להקים משטרה נוספת זה מה שיפתור את המצב.

יותר מזה, אולי גם נשים מצלמה בכל מקום, אתם יודעים, אתם הולכים עם חבר/ה באיזה גן, מלטפים אותו/ה, עושים עוד כמה דברים שאמורים לא לפגוע ברגשות הציבור ובאה משטרה שראתה שנגעת במשהי ומאשימה אותך במקרה ה"טוב" בהטרדה מינית או אולי בניסיון אונס, וכל זה כי חיבקת משהי, והמצלמה קלטה שהחזקת משהי קרוב אליך. הרי תמונה שווה אלף מילים (הרבה פעמים חושבים שזה במקום המילים, הרי תמיד אפשר לדובב תמונה איך שרוצים לא?)

הרבה אנשים נמאס להם שאנשים כמוני מספקים תסריטי אימה, אבל לא אכפת להם כשזה מגיע מהכיוון השני.

את העצורים של המעשה אלימות בחוף תל ברוך הצליחו למצוא אחרי שעברו על כל הטלפונים הסלולריים שהיו פעילים בתל ברוך באותו הזמן. זה ממש חדירה לפרטיות. אבל המשטרה קיבלה את הכוח הזה לידיה. עכשיו אני כבר לא יכול להגיד שלא הייתי בתל ברוך (ולא באמת הייתי בתל ברוך) באותו הזמן, כי האנטנה מתל ברוך הצליחה לזהות אותי שם. אז מה אם בכלל הייתי בפארק הירקון ורק הנטנות של תל ברוך מתאימות גם לפארק, הרי יש משולש שמכסה את האיזור שאני נמצא, אז מייד אני חשוד. הרי מה הסיכוי שחלק מהעצורים לא באמת עשו משהו, אבל בגלל שהם משתייכים לזהות הכללית המתאימה של "בני מיעוטים" ובמקרה הם גם מג'לג'וליה, שכבר הם מוצאים את עצמם מאחורי סורג ובריח ?

טוב אז אני לא אפחיד אותכם אלא רק אתן למציאות לדבר, בנתיים כל התסריטים שלנו לאט לאט מתקיימים, כך שאפילו לא צריך לדבר עליהם יותר.

כתיבת תגובה

