מוקו הסרבני

כבר זמן מה שאני רק נתקל בבעיות עם OpenMoko, בהתחלה היה זה SIM שלא זוהה בכלל, למרות שניסיתי כמה SIM של אנשים שונים, אח"כ אחרי שהחלפתי כרטיס SIM שהחליט לעשות לי בעיות גם בטלפון הרגיל (אנשים שולחים לי מייל שאני לא זמין למרות שהטלפון שלי פתוח ונמצא לידי עם קליטה מלאה), פתאום המוקו החליט להכיר בכל SIM שנכנס אליו (לא ראיתי בספק שהוא גם קורא מחשבות… בכלל לא ראיתי שטלפטיה או אמפטיה מותקנים אצלו… נו טוב). אחרי שעברתי את המסוכה הזו, רציתי להתקין את SHR מחדש. טעות !

פתאום המוקו החליט שכרטיסי זיכרון הם מחוץ לתחום של מוקו, ואני שובר את הראש כל פעם להבין מה לא בסדר. העניין הוא שגם בגרסה שצרובה למכשיר, שלא לדבר על כל מנהל אתחול שקיים (בNOR ובNAND, שזה אומר שניסיתי את Qi ואת u-Boot) לא מצליח להבין שיש לו כרטיס זיכרון. זה לפחות עד ל12 בלילה היום. החלטתי לעשות ניסוי, אחרי שנשיפות מאוד חזקות לנקות את החריצי קריאה לא עזרו, ניגבתי אותם במטלית חלקה ונקייה, וזה נראה שעשה את העבודה.

המוקו הזה הוא מכשיר בוגדני, מספיק שיש בעיה הכי קטנה ואתה תזהה אותה הרבה לפני כל מערכת אחרת… מה קרה לתקופות בהם רק שהדברים באמת הגיעו למצב של מוות שאפילו נתיחה אחרי המוות לא תסביר את הבעיה ? למה הם לוקחים מאיתו את הכיף בלא להבין מה קורה איתנו ?!

2 מחשבות על “מוקו הסרבני

  1. דורון

    "חריצי הקריאה" , גם אלו שעל המכשיר וגם אלו שעל ה SIM נוהגים להתחמצן .. (זה כימיה , זה לא שייך ללינוקס) .
    אצלי אם יש בעיה עם הכרטס אחד הדברים הראשונים שאני עושה זה לנגב אותם עם פיסת בד כלשהיא ..

    להיות עם מוקו , זה כמו להיות עם בת זוג שהיא אופנוענית , מקועקעת וחצי מטורפת .. היא פרועה – אבל זה לא אומר שהיא בוגדנית .. 🙂

    – דורון

כתיבת תגובה

