ושוב האופיס הזה …

בימים אלו, אני עובר קורס שמלמד אותי יותר טוב איך לנהל עסק, וקיבלתי אתמול דיסק עם כל המצגות של הקורס.

רציתי לראות את המצגות שכבר הועברו, אבל נתקלתי בבעיה. הבעיה היא שכמובן מדובר במצגות מבית Microsoft Office. למרות שיש לי OpenOffice 3.1.1, אשר יודע לעבוד די טוב עם מצגות מבית אופיס של מיקרוסופט, במידה ונועלים לי את המצגת בסיסמה מפני שינויים (באופיס 2007), אני לא יכול לפתוח אותה בכלל !

למה לא להשתמש במערכת כמו OpenOffice ולסיים עניין ?!

אני יודע, התשובה היא ש"כולם עובדים עם Microsot Office", אבל אף אחד לא מדבר שאפילו הם לא מסוגלים להתמודד עם כל גרסה חדשה שיוצאת אם הם לא משדרגים את הגרסה הישנה שלהם, כך שמשתמשי Microsoft Office נמצאים ביותר בעיות ממני בנושא.

והמקור לכותרת שלי, הוא השיר "שוב השקר הזה" של דן תורן, ואפשר להנות מהשיר כאן.

2 מחשבות על “ושוב האופיס הזה …

  1. meijin

    עידו, אני חושב שהתשובה היא מודעות.
    אני יושב כיום בכיתה ומסכם למחשב, כמובן על אופן אופיס.
    באופן מציק, כל מי שרוצה את הסיכומים ניאלץ לקבל אותם או לODT או בPDF. למה PDF? כי אין לי כוח לעשות כל פעם שמירה בשם->שמור כDOC. אז שיאכלו את הPDF או ש"יקנו" אופן אופיס. הבעיה שאני אומר את זה לאנשים, והם אפילו לא יודעים על מה אני מדבר….
    אגב, אני נתקל בבעיות BIDI רציניות באופן אופיס. די בסיסיות אפילו…

    אסף.

  2. תומר

    לא הבנתי למה לנעול את הקובץ בסיסמה. הרי אם אתה רואה אותו על המסך, תמיד תוכל לעשות copy-paste לקובץ חדש, או אולי אפילו פעולת Save As תשבש את מנגנון הנעילה. אז למה זה נחוץ בכלל?

כתיבת תגובה

