ניצחון בקרב, אבל המלחמה עדיין לא נגמרה !

אז ככה, כרגע יש דחייה של שנתיים במימוש "חוק האח הגדול" או " מאגר הביומטרי".

ברצוני להודות לכל הלובי שעסק במלאכה עד עכשיו, שחלקם (לפי מה אני יודע) הוא: דורון אופק, רם-און אגמון, ערן ורד, עו"ד יהונתן קלינגר, עו"ד אבי פינצ'וק (אני מקווה שאני כותב את השם נכון), ניב ליליאן,  גל מור ועירא אברמוב.

אני יודע שיש עוד אנשים רבים וטובים שאינני יודע את שמם ולכן אינני מציין כאן, אבל המון תודה גם לכם !

כמו כן, האגודה לזכויות האזרח עשתה המון אודות המלחמה בחוק, והמון תודה להם על כך !

הקרב הוא של המתנגדים, בעוד שהמלחמה עדיין לא נגמרה. כרגע יש סוג של הפסקת אש אשר עוזרת לכולם להתארגן מחדש, לחדש כוחות, להביא אספקה וללקק פצעים (אם כבר מושגי קרב, אז עד הסוף).

אני מקווה שבסיבוב הבא, יצליחו העוסקים בפרשה לגייס עוד אנשים אליהם, לגייס תקציב וכמובן להסיר את הנושא פעם אחת ולתמיד מעל מדינת ישראל.

בכל מקרה, המון המון המון תודה על ששמרתם על המדינה שלנו, ואם נמשיך בעגה הצבאית, מגיע לכם אות מערכה של כולנו על פועלכם !

השיר הבא מיועד לכל תומכי המאגר שאין להם מה לפחד או להסתיר.

מחשבה אחת על “ניצחון בקרב, אבל המלחמה עדיין לא נגמרה !

  1. Ira

    אין דחיה בשנתיים, מקימים אותו עכשיו, מה שנדחה בשנתיים זה החובה לתת טביעות אצבע. במקום פיילוט של חצי שנה יהיה פיילוט של שנתיים.

    אבנר פינצ'וק, לא אבי.

להשאיר תגובה

