עננים בכל מיני צבעים …

הקדמה

בשבועות האחרונים אני חווה המון בעיות בגלישה שלי, וכל פנייה ל013nervision העלו חרס בפתרון הבעיה. אם זה לא מספיק חמור, אז הזמן הממוצע לחכות בתור היה כ20 דקות, ואפילו ניתקו אותי כמה נציגים כשהתחלתי לדבר איתם. כאשר הגעתי לנציגה שאפשר היה לדבר איתה, הסברתי את הבעיה, הסברתי איך אני מבין את הבעיה ובמה אני משתמש בשביל לגלות א תהבעיה, נתנו לי כתובת מייל לשלוח את כל הנתונים האלו. הבעיה היתה שעדיין שום דבר לא הסתדר, ואני לא הייתי מסוגל לתת ללקוחות שלי מענה הולם למה שהם משלמים לי. כל זה גרם לי להגיע החלטה ולעבור מנטוויז'ן. החלטתי לבחור ב TripleC (הם ספק משל עצמם) אחרי שיצא לי להכיר קצת את הנפשות הפועלות שם, מרמת ההנהלה הטכנית ועוד כמה אנשים טכניים בחברה.  כרגע יש לי כמה בעיות לכוון את הMTU (קרה לי משום מה גם כשעברתי לברק בזמנו אחרי שעבדתי עם Actcom), אבל זה כבר לא כמו ההתחלה וזה עובד יותר טוב, אחרת לא הייתם רואים את הפוסט הזה בכלל.

תוכן

אחת הבעיות הגדולות ביותר שלנו כיום בעולם היא הבעיה שאנחנו כל כך תלויים ברשת האינטרנט ובמחשבים (בין אם זה במחשב פיזי, סלולרי או כל דבר אחר), ופחות ופחות אנחנו תלויים בדברים מוחשיים באמת. למשל עצם הפוסט הזה, אתם כרגע נמצאים בענן מסויים אשר מציג לכם אותו. וכבר דיברתי על כך שיש עם זה בעיה, אבל משום מה אנחנו רצים להכריז שהשלטון הפך להיות אח גדול, אבל עדיין אנחנו שמים את המידע שלנו בין העננים כאשר בצורה חוקית אי אפשר באמת לדעת למי שייך המידע ואיזה חוק בכלל תקף. כלומר הענן של הבלוג הזה יושב בארה"ב, כך שהחוקים על המידע שיכים לחוק בארה"ב למרות שהמידע מיועד לקהל ישראלי ונכתב על ידי אדם בעל אזרחות ישראלית בלבד ? פתאום לגבולות של מדינה אין משמעות.

בכלל כל הנושא שהמידע שלנו זמין מכל מקום הופך אותנו לסוג של עבדים בו אנחנו מוכרים את עצמנו תמורת נוחות מסויימת, והופכים להיות סוג של מכורים ממש כמו נרקומנים, כאשר אם אנחנו לא מסוגלים להיות זמינים 24-7 משהו לא בסדר איתנו. כמובן שהכוונה היא אם זה זמינות טלפונית 24-7-365 ובכלל כל החיים שלנו הופכים להיות פחות נוחים למרות שאנחנו בטוחים שהמצב הוא בדיוק הפוך. בדרך לאותה נוחות, אנחנו גם לא מסתכלים ורואים במי אנחנו פוגעים, וכך בעצם במקום לפנות לדרך אחרת, אנחנו מתעלמים מצומת הדרכים והשלטים עליה, ודוהרים למקום שלדעתי הוא מאוד לא טוב.

כתיבת תגובה

