עידוק

אתמול עידו קינן פרסם מאמר בטמקא ובבלוג הידוע והמוכר שלו על פורמט ה docx ועל אחת הבעיות שלו.

ובכן עידו קינן הוא עיתונאי פרילנסר (עד כמה שאני יודע), ידוע ומאוד מוערך (גם על ידי). הוא עושה הרבה מאוד דברים באינטרנט (כולל רעש), וצלם. כמו כן בפרשת ענת קם למשל, הוא זה שסיפק תמונות ראשונות לעיתונות, ופרסם אותם תחת Creative Commons, כלומר ממש כמוני הוא גם יודע ומעריך את חופש הדיבור ורישיונות המאפשרים זאת (אם היה מתכנת, בטח היינו רואים גם דברים שהוא משחרר ב GPL או אולי BSD ?).

בגלל זה, כאשר אנשים קראו את המאמר שלו בטמקא, הם ראו דמיון בין הדברים שאני אוהב להגיד ובין המאמר של עידו ה"שני", ובגלל ה"ק" לאחר השם החליטו שזה אני ופנו אלי בשאלות כמו "ממתי אתה כותב בטמקא" או "ממתי מפרסמים פוסטים שלך גם בעיתונות", וכמו כן "מזל טוב על פרסום המאמר שלך" במגוון סגנונות.

אז כמו שאמרתי, אני לא עידו קינן, ולא פרסמתי את הכתבה הזו. זה ממש נחמד לקבל מחמאות על עבודה שאנשים כמוהו עושים, אבל אני לא לוקח קרדיט שלא שייך לי (בייחוד שהוא לא הזכיר עוד בעיות שלדעתי היו צריכות להופיע :P). אז אין מר ק1 ומיסטר ק2 בי (חוצמזה ממתי יש גיבור על שהוא עיתונאי כחלק מה"גיבורות" שלו ? זה בד"כ רק הסוואה), אני והוא הם אנשים באמת שונים שחיים בישראל, ולשנינו קוראים עידו ולשנינו שם המשפחה מתחיל ב"ק", ושנינו אוהבים עיתונות – אם כי בדרכים שונות (אני לא הלכתי להיות עיתונאי, רק לראות מה הם עושים), ובזה הדמיון בערך מסתיים, חוצמזה שאני יותר שנון ממנו, אבל מחביא את זה מכולם (לא באמת).

מחשבה אחת על “עידוק

כתיבת תגובה

