6 מחשבות על “מחפשים עבודה כמתכנתים ?

  1. ManicQin

    בגלל זה התנצלתי,

    עבדתי בריטליקס 3 שנים בהתחלת המשבר של ריטליקס, אחר כך במשבר של כל השוק ובסוף בהתעוררות של ריטליקס וההחלפה של ההנהלה.

    ההנהלה תמיד נתנה הרגשה שהתכניתנים הם drones ותו לא (במיוחד בזמן המשבר של ריטליקס), רמת הקוד במחלקה שלי ובמחלקות שעבדתי איתן היו מאוד נמוכות ולא היו מוכנים להכניס טכנולוגיות/שיטות עבודה "חדשות" כי אם אפשר בלי אז למה צריך (אני לא בהכרח מתכוון לדברים שעולים כסף, אבל הפחד היה שאם תשתמש בSTL אז תכניתן אחר לא ידע מה לעשות או בפעם אחרת קיבלתי תשובה שSTL היא לא טכנולוגיה שנבדקה מספיק…).
    3 שנים הייתי ולא הוציאו אותי לקורס או העלו לי משכורת, נכון! הייתי בתקופה הכי קשה של ריטליקס והיו צריכים להדק את החגורה אבל בבית תוכנה התכניתנים הם הגלגלים שמניעים את המערכת וכדאי לתת להם יחס טוב.
    הקורס היחידי שאי פעם הוציאו מישהו אליו היה design patterns ומעולם לא פגשתי מישהו שהשתמש בידע שלו בעבודה.
    2 תכניתני delphi שאני עבדתי צמוד אליהם היו תת רמה, לא יודע על שאר החברה הם היו תכניתנים מעורכים וותיקים.
    האנשים בQA היו אנשים טובים שרק חיפשו איך לעזור ולעבוד, למרבה הצער ריטליקס (הנהלה) תמיד התייחסו לQA בתור משהו נחמד אבל לא חובה, ומדובר בחברה שגרסה שלה יכולה להיות אינטגרציה בין 5 צוותים שחלקם לא באותה ארץ.
    יש להם גרסה מאוד מעצבנת של agile.
    היה להם כפילויות של מערכות לא הגיוניות.
    בזמני עבדתי גם מול חברות "מתחרות" שלפעמים השתלבנו איתם בפרוייקטים וראיתי איך הם עובדים – זה היה מחפיר לפעמים.
    כיום ריטליקס נכנסה לפרויקט R10 או משהו כזה של להפוך המון תשתיות לדוט נט, ממה שאני שומע מאנשים שעדיין עובדים שם, חסרה להם ההבנה שהבעיה שלהם זה השיטת עבודה ולא הסביבת עבודה.

    הסיבות שלי נשמעות מספקות או שאני רק "מפונק"?

      1. ManicQin

        ה"מפונק" הגיע ממשפט שאחד מהמנהלים הישנים אמרו בשיחת "סערה מגיעה וכולנו צריכים להדק את החגורות".

  2. ManicQin

    אני רק לחדד שכשאמרתי שרמת הקוד היתה נמוכה לא בהכרח מצביעה על רמת תכניתנים נמוכה, היו שם גם המון תכניתנים מעולים אבל פשוט לא נתנו להם לעבוד.

כתיבת תגובה

