לדרוס את כולם עם N900

ביום שישי האחרון הייתי בתל אביב והתבלבלתי קצת בדרך. המזל הוא שגם הורדתי מפות של כל האיזור שהייתי צריך להיות בו, וגם שהיה לי את ה N900, לפחות ככה חשבתי.

אז הדבר הראשון שהיה מצחיק הוא שהמפות של OpenStreetMap הציגו בייחד עם ה GPS של הטלפון שאני בכלל נוסע על המדרכה. ויותר מזה, הם הציגו שכיווני הנסיעה הפוכים לגמרי ממה שצריך. כלומר לפי המפות הייתי צריך לפנות שמאלה בכל מיני מקומות, אבל היה "אין כניסה" כי זה רחוב חד סיטרי שצריך להגיע אליו מהצד השני. אבל לפי המפה דווקא הצד השני היה הכיוון הנגדי לנסיעה.

לרגע ממש הרגשתי כאילו אני משחק ב GTA, ודורס אנשים, אבל אז הסתכלתי על הכביש, וראיתי שאני דווקא בסדר… לפחות עכשיו אני מבין למה אנשים אומרים שהמכשירי GPS שלהם אמרו להם לנסוע לשטחים, אבל מה שאני לא מבין זה למה הם הקשיבו לו…

6 מחשבות על “לדרוס את כולם עם N900

  1. Oldie

    אני עובד עם Maperro. מאחר והוא לוקח את המפות מגוגל, רמת העדכניות של המפה טובה. חישוב המסלול נעשה גם הוא על ידי google maps כך שהתוצאה המתקבלת משביעת רצון.
    כשהשתמשתי בOSM הגעתי למקום לא ממופה ופשוט נסעתי בכתם לבן "פורץ דרכים חדשות". אין מה לעשות OSM טוב בארה"ב, אבל בארץ הכיסוי שלו מתחת לכל ביקורת.

  2. תומר

    אנשים שהגיעו לשטחים זה הרע במיעוטו. ישנם כל הזמן דיווחים על אנשים שנתקעו בקירות או שטבעו עם הרכב באגם כי ה־GPS שלהם לא התריע על הסכנה בזמן… ☺

כתיבת תגובה

