אני מתכנן לצאת לחופשה לאחר כמה שנים שלא יצאתי לאחת. החלטתי להישאר בישראל ולרדת לאילת הרחוקה.
מסתבר שבישראל אם רוצים לטוס ולהזמין דרך האינטרנט זה משימה כמעט בלתי אפשרית.
בראש ובראשונה ניסיתי את ארקיע, ואחסוך לכם את הכניסה לאתר שלהם – אין מה אפילו לנסות, האתר שלהם מכיל שגיאות Javascript מאוד בסיסיות כמו הגדרה לא תקינה של פונקציות. ולכן אי אפשר להשתמש באתר שלהם להזמין בכלל כרטיסים. אני מקווה שאת המטוסים שלהם הם מתחזקים טוב יותר.
ניסיתי את אל-על שהיו אמורים להיות הכי זולים. בהתחלה הכל הולך כמו שצריך, אבל אז מגיע הזמן לאשר את ההזמנה וגם שם שגיאות Javascript. משיחה קצרה עם נציגה של אל-על אתם יכולים לראות בתמונה שהבעיה היא שאני משתמש בדפדפן שהוא לא Internet Explorer, ואם הדפדפן שלי היה תומך בחלונות קופצים אז הייתי יכול להנות ממחיר זול ולהשלים הזמנה. ובכן ככה בד"כ מפסידים לקוחות, אם היו קצת יותר חברות בישראל להזמין מהם. אבל כאן יש את הטריאפול המסורתי במדינה.
בנתיים ישראייר היחידים שעבדו אצלי בלי בעיות ולצערי הם בעך פי 2 מאל-במחיר במועדים שאני מעוניין בהם. מעניין במה אבחר בסוף…
לא ממש הבנתי
גם פיירפוקס יודע להציג חלונות קופצים
רק צריך להגדיר לו את זה שיאפשר הקפצה מהאתר שלהם
מסתבר שיש שם יותר דברים שלא עובדים. אחרי שניסיתי עם מחשב Windows עם IE ראיתי את זה.
בקיצור הם לא יודעים לכתוב אתרים ומאשימים את הדפדפן באוזלת יד שלהם
קרוב לוודאי שאל על בעצמה לא בנתה את האתר, ועומדת מאחורי האתר חברה לבניית אתרים שלא בדיוק יודעת מה היא עושה…
במקרים כאלו אין הרבה ברירות מאשר להתלונן על הנושא ולהגיד לאלעל שהאתר שלהם חוסם מגוון מכשירים ללא אקספלורר (מכשירי אנדרואיד, אייפון, מחשבי מק ועוד)
חברים … מדובר ברובוט ..
גם אני די הייתי בטוח בזה, בגלל זה סיימתי את השיחה מהר בלי להיכנס לקטנות.
לא חושב שמדובר ברובוט, התגובות יחסית "חכמות".
מה שכן, בחברות האלה למצ'וטטים יש ממשק שמכיל המון טקסטים מוכנים מראש, כאשר אותו פקיד/פקידה עובד/ת בו זמנית מול מספר אנשים, כך שהמטרה היא לתקתק לקוחות…