בישראל 2011 מדינה שולטת בך

אם אתם עדיין מדברים עם שימי מהאח הגדול ויודעים בקושי שמצרים החליפה לה מנהיג בהפגנות המוניות, וכרגע בלוב הורגים את האזרחים שלא אוהבים את המנהיג הדגול והנערץ, אז פספסתם משהו.

מדינת ישראל החליטה לצאת לפיילוט לא חוקי של הנפקת תעודות ביומטרית שהולכים יד ביד עם מאגר. המעשים נעשים תוך כדי עבודה בסודיות מוחלטת אשר מזכירה סטארטאפ הנסתר אל המתחרים, ולא נותנים לאף אחד להציץ ולדעת מה קורה, עד שדלפו להם כמה פרטים מעטים מהפילוט, ספק אם במכוון או לא, אבל זה לא כזה משנה, היות וזו תוספת של עוד מחטפים שונים כמו ניסיון להשתיק פעילות פוליטית אשר לא נראת לחלק מחברי הכנסת, הצהרת נאמנות למדינה, איסור הטלת חרם על ישראל על ידי תושבי ישראל, וזו רק הרשימה הקצרה של פעולות שנראות לי כחלק מהריסת הדמוקרטיה הישראלית, וזה למרות שאין לי שום קשר פוליטי לשום דבר (אני לא סובל את כל צדדי הפוליטיקה באותה מידה).

נראה על פניו כי ישראל הולכת לצעוד לקראת דיקטטורה "נאורה" מאשר דמקורטיה "נאורה", אשר אם אתם מקורבים לשלטון תוכלו להנות מפירות ההצלחה, אבל אם אתם רחוקים, ובכן אתם לא קיימים יותר…

עירא כבר כתב הרבה מאוד על מה שיש להגיד על התעודות הביומטרית, אז כל מה שנשאר (כבר אמרתי את זה פעם) זה להתחיל להעיר את כולם רגע לפני, ממש כמו שהעירו את שימי … ו"תודה רבה" למי שמשתף אותי בפרטים הלא חושבים האלו בפגישות עסקים וזה נתקע לי בראש ולא יוצא😦

5 מחשבות על “בישראל 2011 מדינה שולטת בך

  1. שמוליקיפוד

    מפחיד, מפחיד מאוד …

    בקטע הזה נראה שהממשלה שמה פס על האזרחים ומוכנה להכנס עם הראש בקיר… מה שבטוח אם ידרשו ממני להוציא תעודת זהות אלקטרונטית אני ישר פונה לנמל תעופה… בתקווה שאיזה מדינה תקבל אותי בתור פליט של מה שהם מתכננים לעשות פה…

    מאזרחים שולטים בטכנולוגיה אנו גדלים לעולם שהטכנולוגיה תשלוט באזרחים ע"י הממשלה.

    מפחד.

  2. חזי

    מדינת ישראל 2011 הפכה למקום שמפחיד להרהר בעתידו. אמנם "האזרח הממוצע" לא מרגיש באופן ישיר פגיעה בזכויות להן הוא רגיל, אבל סטיית התקן מסביב להגדרת "אזרח ממוצע" הולכת ומצטמצמת. כל מי שאין לו מספר נציגים צעקניים בקואליציה הופך לאזרח סוג ב' במקרה הטוב, או פועל זר מועמד לגירוש במקרה הרע. השלטון נכשל בתפקידו חדשות לבקרים, ומיד חברי הקואליציה מזדרזים לקדם את התדמית החלולה של עצמם על ידי הצעת חוקים פופוליסטיים שמטילים דופי באזרחים הגונים. אם לא נמהר לעשות תפנית של 180 מעלות, הסוף יהיה עגום.

  3. sijp

    עידו, כולנו יודעים שאתה צופה הדוק באח הגדול.

    השאלה היא איך פועלים? כרגע, הקבוצה בפייסבוק לא משו… ולא שמעתי על פעילות נוספת מול הנושא.

    1. ik_5 מאת

      הייתי השבוע בפגישת עבודה ומישהו שאל אותי אם אני מכיר את שימי הדג מהאח הגדול, והסברתי שאין לי מושג ואני לא רואה טלויזיה, וגם אם תהיה לי טלויזיה לא אראה את האח הגדול אז הוא סיפר לי את הסיפור הזה.

כתיבת תגובה

