מועדון רובי

בעקבות הפוסט הקודם, התחלתי לחשוב איך אפשר ליצור קהילת רובי בארץ, ויותר מזה, מודעות לרובי. ואז בעצם הבנתי שכמו שיש מפגשי פיתון ומפגשי פרל, כך גם אפשר לעשות מפגשי רובי עם הרצאות ובעיקר להכיר אנשים.

המטרה שלי היא לא לעשות משהו מסחרי – כלומר שיהיה פתוח לכולם ללא חסות מסחרית. המטרה היא בעצם מפגש חודשי שבו אנשים יכולים לראות ולטעום רובי, להבין את השפה, ואולי להצליח להוציא עוד כמה מתכנתי רובי בישראל, ואפילו ליצור שיתופי פעולה בין אנשים בתחום, וכמובן לקדם את עולם הקוד הפתוח, והצגת טכנולוגית מבוססות קוד פתוח.

אני מאוד אשמח שאנשים מחברות שונות יגיעו ואף יתרמו למפגשים.

אז העלתי את הרעיון במספר מקומות: רשימת הדיוור של israelrb, בwhatsup, ב linkedin וגם בחשבון פייסבוק שלי.

אלעד זלומונס הציע בפוסט הקודם לארח את המפגשים בThe hub בחסות איגוד האינטרנט. קיבלתי הצעה גם מליאור קיסוס לארח את זה במכללת תל אביב יפו בחסות הקנטינה. אני רוצה להודות לשניהם על ההצעה. אני בודק עוד מספר הצעות כמו ללכת לשנקר, אם כי הכל פתוח כרגע.
השיקולים הם גם בקלות הגעה וחזרה גם למי שלא גר בגוש דן (כמוני), ונעזרים כמה שיותר בתחבורה ציבורית וכמה שפחות ברכב פרטי.

אז מה צריך בדיוק בשביל לארגן את זה ? ובכן, אנשים שמעוניינים להגיע ולשמוע הרצאות, ואנשים שמתנדבים להעביר הרצאות.

5 מחשבות על “מועדון רובי

  1. ליאור

    כדאי לך ליצור קשר עם ראובן לרנר שמנסה להרים מיזם דומה.
    הוא הזכיר את מאמציו לגבש את הקהילה בפודקאסט האחרון של רברסים – http://www.reversim.com/
    הייתי משקיע בנוכחות ווב שמשווקת את הפלטפורמה ומסביבה בניית זירה עסקית – זה נוטה למשוך את כל הפקילנסרים והחברות למקום אחד.
    מניסיוני הבעיה בגיבוש קהילה היא בגלל רסיסים וforkים שלה (לדוגמא ההבדל בין וורדפרס ודרופל).
    בעוד וורדפרס נפוצה הרבה יותר ה"דרופליסטים" משווקים יחד ומצליחים לקדם את הפלטפורמה בגלל העבודה המשותפת.
    בכל מקרה בהצלחה ואם תצטרך מקום קבוע נשמח לעזור.

  2. De-Panther

    רובי לא מעניין אותי.
    אבל העברתי הרצאה בהאב בתלאביב. מקום די נגיש, כמה דקות הליכה מעזריאלי, הרבה אוטובוסים עוברים שם, ואם אני זוכר נכון יש גם חניה באזור(אבל אני מניח שהיא בתשלום)

    תגיד לי כשיש משהו, אולי אני אוכל לעזור להודיע על זה לכמה אנשים שמתעניינים בנושא.

  3. פינגבק: כשהקהילה יורה לעצמה ברגל III « לראות שונה

להשאיר תגובה

