תגובה להצעת חוק: לחייב עסקים להתקשר ללקוחות ממספר גלוי

יואב ליפשיץ פרסם בבלוג "שיבוש הוגן" הצעה ליצירת חוק אשר תחייב עסקים להתקשר ללקוחות ממספר גלוי. ועידו קינן פרסם את הפוסט גם אצלו בבלוג "חדר 404".

לפני שאמשיך, אתן גילוי נאות קצר: אני מתעסק עם מרכזיות טלפון, כאשר המומחיות שלי היא ליצור תוכנות ותכונות למרכזייה אשר לא קיימות בברירת מחדל. חלק מהעבודה שלי (שאני באמת עשיתי) אני בטוח שנתקלתם רק לא ידעתם שאני מימשתי אותה מאחורי הקלעים.

אני מעולם לא פיתחתי מערכות "צינתוק"/"צילתוק" ואינני מעודד שימוש במערכות כאלו. יואב ניסה למשוך אנשים עם מערכת הצינתוקים בשביל להצדיק את הטיעונים שלו אשר הוא בעצמו כתב כי לא קשורים בכלל למקרים שהוא מדבר עליהם. אז אני מעוניין לספק מספר עובדות של אדם אשר נמצא ב"שטח" ויודע איך השוק עובד, ולענות לו בנושא שהוא כן רצה לדבר עליו.

הבנת זיהוי מתקשר

בואו נתחיל להבין מה זה caller-id או "זיהוי מתקשר" בעברית. caller id הוא "מוצר" אשר בישראל לפחות ניתן לנו ללא תשלום נוסף על ידי כל חברות אשר מספקות שירותי טלפוניה קווית בארץ, והתפקיד שלו הוא להציג לנו מידע על המתקשר. המידע הזה יכול להיות טקסט כלשהו והוא יכול להיות גם/או רק מספר טלפון. כלומר תיאורטית אני יכול לשלוח בכלל מידע שהוא לא אמיתי, או מזהה כמו "שלמה האינסטלטור" למרות שאני בכלל עידו מ LINESIP.

שימו לב שלא דיברתי על מספר טלפון, אלא על טקסט שאני אשלח שיזהה אותי בצורה כלשהי. למזלינו בארץ (משרד התקשורת אחד מהחלוצים בעולם גם בתחום הזה) אסור מבחינה חוקית לתת הזדהות שלא שייכת אליך במזהה הזה. יותר מזה, בארץ יש אכיפה שאי אפשר לשלוח בכלל טקסט, אלא רק מספר. וכל עוד המספר הוא מספר ישראלי אשר יוצא מספק ישראלי, יש אכיפה של ספקיות הטלפוניה השונות בזיהוי המשתמש, והן מתערבות במה שאנחנו שולחים הלאה. כך שאם אני אשלח מספר שהוא לא בבעלות שלי, לספק הטלפוניה שדרכו אני עובד, הוא ישנה את המזהה או לשיחה לא מזוהה, הצגת מספר כלשהו בבעלותי ואפילו לנתק את השיחה עצמה ולמנוע ממנה להתנהל כמו שצריך. הכל תלוי במדיניות ספק הטלפוניה ומה שהוא מחליט לעשות במקרים כאלו.

חשוב להבין כי אם אני משתמש בספק מחו"ל אשר לא אוכף את זיהוי המשתמש אני יכול לזייף בקלות רבה את המספר שממנו חייגו ולהציג מה שאני רוצה שם ללא שום התערבות של ספקיות הטלפוניה בארץ.

הבנת מספרי טלפון

משתמשים ביתיים אשר משכירים מספר טלפון מקבלים בדרך כלל מספר בודד אשר אליו מחייגים וממנו מקבלים מענה. כאשר במקום בו יש הרבה מאוד תקשורת ותעבורה, מתחילים לראות מספר רב של מספרים המשויכים לאותו מקום. יש כאלו שמזמינים כמות מספרים ואף קווי טלפון, ויש כאלו אשר מזמינים משהו אשר נקרא "מספר מוביל" – הוא מספר אשר הסיומת שלו משתנה בהתאם לטווח שנרכש. ואני יכול להציג איזה מספר מהטווח הזה שאני רוצה, גם כאשר אין לי במרכזייה משהו שיענה חזרה לאותו מספר.

כך שנגיד ואני אתקשר למספר 099-12345678910 (בכוונה יצרתי מספר לא חוקי לישראל), כאשר המספר המוביל של החברה הוא 099-12345670000, זה אומר שאני יכול להרכיב טווח עצום של מספרים כאן, אם הטווח שקיבלתי הוא עד 099-12345679999. האם עסק יכול להבטיח כי כל מספר בטווח הזה יגיע תמיד לאן שרוצים ? אפילו לאותו נציג שאמור לטפל בך ו"מכיר" את המקרה שלך ? ככול שהעסק גדול יותר, התשובה היא "לא".

תזכרו שאורך המספרים בישראל הוא קצר יותר מאשר הטווח שהצגתי כאן, כך שיש עסקים אשר מספקים מספר בודד לכל "מחלקה" או לכל שירות מסויים ולא לפי אדם ספציפי או נושא ספציפי. למשל תמיכת לקוחות ושימור לקוחות יכולים להיות שייכים לאותה מחלקה, למרות שאנשים שונים מטפלים בזה.

כיצד השוק עובד בפועל ?

לא כל עסק מחזיק call center או אנשים שהתפקיד שלהם הוא לענות לטלפונים או להתקשר אליכם. יש חברות שלמות שהמקצוע שלהם הוא לבצע את העבודה הזו בשביל חברות אחרות. האנשים שמזדהים כביכול בשם חברה מסויימת לפי המספר הנכנס (כלומר אותו נציג יכול לשרת מספר חברות שונות באותו הזמן) ולטפל בלקוח בהתאם לא באמת שייכים לאותה חברה.

יותר מזה, יש עסקים אשר הנציגים מתחלפים בערך לחודש במקרה הטוב, וזה עוד בלי בכלל לדבר על כך שאותו נציג אשר עובד במשמרות, כבר לא במשמרת שלו, כך שלא תוכלו לקבל מספר אשר באמת יכול לעזור לכם. כך שגם אם תקבלו מספר של חברה "חילזון מירוצים בע"מ", הסיכוי שתמצאו את האדם שצריך לדבר איתו על זה נמוך עד כמעט לא קיים בהרבה עסקים בישראל. זו הסיבה שאתם צריכים לספק יותר מידי מידע כל פעם שאתם עוברים מנציג לנציג ב"תמיכה" ו call center אשר הנציגים אינם יודעים את מצב הפניה שלכם, או אם אתם עדיין מדברים על אותה פניה שהם רואים מול העיניים, או האם הנציג הקודם בכלל הזין מידע כלשהו לגביכם.

לחייב מספר טלפון גלוי, לא יפתור את המצב בו לא ניתן לחזור לאנשים שחיפשו אתכם. תחשבו רגע על חברה עם למעלה מ1,000 עובדים בה קיבלתם את אחד ממספרי החברה וגם הצלחתם לדעת שזה מספר של החברה הזו. האם במידה ולא קיבלתם פרטים מלאים איך לגשת לאדם שאתם מחפשים, באמת תצליחו להגיע אליו ?
מה קורה כאשר אין שלוחות אמיתיות לכל אדם, אלא "תור" בלבד ? האם בכלל אתם בתור המתאים ? ואם לא, האם אחרי זמן רב שתחכו בו ותעברו מנציג לנציג, האם באמת רמת השירות תשתפר עבורכם ?

השינוי אינו יכול להגיע מחוק, אלא מגישה של השוק עצמו. האם אתה כצרכן מוכן לקבל סיבוך כזה ? ואם לא האם העסקים יפסידו מספיק כסף בשביל לגרום לכך שאתה לא תרגיש סרבול בנושא, ולא כאשר אתה מחייב בחוק לקבל מספר מזוהה.

למעשה המחוקק לא מוכן להתערב בשום פעולה עסקית שאינה בגדר התנהלות של פלילים/עוון ושאר ההגדרות שיש בחוק. כלומר החוק אינו מוכן להגיד לך איך לנהל עסק היות ומראש הוא לא מוסמך ויודע איך לעשות את זה. הוא כן יודע להגיד לך מה הוא מחייב ממך בשביל שהמדינה תוכל לדעת מהנעשה אצלך, וכן איך להתמודד עם מיסוי, אבל זו כל ההתערבות של המדינה בעסקים. כל מחוקק בר דעת יברח מהרעיון להגיד לעסק איך לנהל את התקשרות שלו מול הלקוחות שלו ואם באמת תשקיעו אנרגיה בזה, תגלו שגם אתם לא יכולים לתת חוקיות כיצד הדברים צריכים להתממש היות וכל מקרה הוא מקרה עצמאי למה שנתקלתם בו, אינו זהה לשאר המקרים אפילו באותה חברה בה אתם עובדים.

12 מחשבות על “תגובה להצעת חוק: לחייב עסקים להתקשר ללקוחות ממספר גלוי

  1. עידוק

    בעיניי החלק המהותי בחוק המוצע הוא שאני אדע מי מתקשר אלי, ברמת החברה/ארגון, לא שאני אוכל לחזור לנציג הספציפי שהתקשר. מספרי טלפון של חברות יוכנסו למאגר שאפשר יהיה להוריד לטלפון, וכך כשחברה תתקשר אלי אני אראה את השם שלה על המסך גם אם לא הזנתי אותו לספר הטלפונים שלי. מי שיזייף מספר יוגדר כעובר על החוק.

    1. ik_5 מאת

      מה שניסיתי להסביר הוא שזה לא כזה פשוט לדעת מי החברה שהתקשרה אלייך.
      מי שמזייף caller id כבר עכשיו עובר עבירה פלילית בכל מקרה.

      בנוסף, מספרי טלפון זה דבר מאוד דינאמי. היום הם בבעלותך מחר הם יכולים להיות בבעלות של מישהו אחר.

      ועוד משהו בשביל לערער אותך, מה קורה כאשר אני נמצא בחברה מסויימת, ומנסה להשיג אותך לא כמישהו מהחברה עצמה (אולי אני גם לא שייך לחברה עצמה) אלא משתמש במכשיר טלפון מאותה חברה. מה אז ?

      אני כן חושב שמקומות כמו בתי ספר ובתי חולים צריכים להיות עם מספרים קבועים שכולם יודעים עליהם בכל עת, ממש כמו מספרי החירום, הבעיה היא שאם יתקשרו אליך מהמשטרה, אתה לא תראה 100, אלא או מספר לא מזוהה או מספר טלפון של התחנה/שוטר, וזה לא חכם לשים שם מספר כמו "100", כי אז לך תדע למי באמת לחזור.

      1. יואב

        אני דווקא מבין מדבריך שזה מאוד פשוט להבין מי התקשר אלייה, לרבות כיתוב בסגנון "שלמה האינסטלטור". עכשיו כשאני חושב על זה, עולה השאלה מדוע לא לחייב חברות מסויימות לכתוב לי שזה הן.

        מספרי טלפון זה דבר דינמי וגם כתובת החברה, וגם חשבון הבנק שלה. כשהחברה עוברת דירה היא מודיעה על כך, גם לציבור וגם לרשם החברות. אין שום סיבה שלא תודיע גם על כך. אם לא תודיע, יכתבו על כך כתבה במדור צרכנות, ואני אדע לעדכן את הטלפון החדש של נזק. אני לא חושב שחברות משנות כל יומיים מספר טלפון. ואם אפשר לכתוב "שלמה האינסטלטור", אז למה זה בכלל משנה מה המספר?

        אני לא מבין מה הבעיה אם אתה נמצא במשרדים של שלמה האינסטלטור ומנסה להשיג אותי ועל הצג אני אראה "שלמה האינסטלטור". מקסימום אחשוב ששלמה מחפש אותי, אבל לפחות אדע שזו לא שיחה חשובה מהבנק או ממקום אחר שאני מצפה לקבל ממנו שיחה ולשיחה ממנו אענה ויהי מה, בעוד את שלמה האינסטלטור או מי שזה לא יהיה שמתקשר ממנו אני אסנון באותו הרגע. המטרה בחוק היא לעזור לי לסנן שיחות לא רצויות, לא לפתור שירות לקוחות לקוי שבו אני לא יודע איזו מחלקה חיפשה אותי.

        ובקשר להערה שחוק לא יכול להגיד לחברה כיצד לנהל את יחסיה עם הצרכנים, זה, בכל הכבוד, שטויות גמורות. חברה למשל לא יכולה לפעול בניגוד לחוק החוזים. או בניגוד ל"חוק עסקה קצובה". ואם היא מודיעה על טכנאי, יש סנקציות אם היא מאחרת. והיא לא יכולה לשלוח לי דבר פרסומת ללא היתר. והיא לא יכולה להטיל עליי ריבית קצוצה רק כי בא לה. והיא לא יכולה למסור את פרטיי לאחר ללא הסכמתי. ועוד ועוד. יש המון חוקים מסחריים שמקימים עוולות מסחריות שאין להם קשר עם פשע או עוון. המון מחוקקים ברי דעת מתעסקים בקודיפיקציה האזרחית, שאחראית לחוקי הקניין, החוזים, או חוקים הנוגעים להגבלים עסקיים, סטנדרטים ועוד. הרי אלו גם חוקים של הסדרת היחסים בין חברה לבין צרכן, לטובת החברות ולטובת הצרכנים.

        1. ik_5 מאת

          "אני דווקא מבין מדבריך שזה מאוד פשוט להבין מי התקשר אלייה, לרבות כיתוב בסגנון "שלמה האינסטלטור". עכשיו כשאני חושב על זה, עולה השאלה מדוע לא לחייב חברות מסויימות לכתוב לי שזה הן."

          דווקא אם תקרא שוב את מה שכתבתי, אתה תבין שבישראל אתה לא יכול לכתוב את זה, אלא רק מספר טלפון.

          "מספרי טלפון זה דבר דינמי וגם כתובת החברה, וגם חשבון הבנק שלה. כשהחברה עוברת דירה היא מודיעה על כך, גם לציבור וגם לרשם החברות. אין שום סיבה שלא תודיע גם על כך. אם לא תודיע, יכתבו על כך כתבה במדור צרכנות, ואני אדע לעדכן את הטלפון החדש של נזק. אני לא חושב שחברות משנות כל יומיים מספר טלפון. ואם אפשר לכתוב "שלמה האינסטלטור", אז למה זה בכלל משנה מה המספר?"

          כי זה הרבה יותר דינאמי ממה שאתה חושב. קח 2 חברות (שהן לקוחות שלי):
          1. no problem
          2. mediameter

          2 החברות האלו, מספקות לך מספר ששיך להן, ופונים לסלולרי שלך דרך המספר שהן מספקות לך. המספר לא שייך לך. ותיאורטית כל יום הוא יכול להיות שונה. יותר מזה ב mediameter למשל, כל מודעה שאתה מפרסם מספר טלפון, אתה מספק מספר שונה לגמרי (חלק מהשירות שהם מספקים, אשאיר לך למצוא מה הם עושים אם זה מעניין אותך).

          עוד דבר הוא כמו שכתבתי, יש call center שפונים אליך דרכו, הבעלות של המספר הוא של ה call center ולא של החברה ששוכרת את השירות של ה call center. אז מי פנה אלייך ? חברה "שלמה האינסטלטור" או חברת ה call center כחברת call center ?
          הדינאמיות הזו יכולה גם להיות על בסיס מספר שעות, מאז שנכנס תקנת ניוד המספרים. כלומר אני יכול תיאורטית לבטל מספר באותה מידה שאני יכול להזיז אותו מחברה לחברה באותו הזמן.

          יודע מה, נזרום אתך. יש פרוטוקול שנקרא ENUM שהתפקיד שלו להיות "ספר טלפונים", כלומר הוא בודק למי שייך מספר מסויים (מי הספק לא הלקוח הסופי). העניין הוא שטלפונים לא תומכים בזה, רק מרכזיות טלפון. כך שאני אדע שהמספר 099-1234567890 צריך בעצם להגיע לספק הטלפון בשם "פלנט שיחות". זה בדיוק כמו כתובת IP. ספק האינטרנט שלך קונה בלוק גדול של כתובת IP ומקצה ללקוחות שלו. אתה רוצה לרכוש בעצמך בלוק אין בעיה (את האמת יש אבל לא קשור לנושא) יש על שמך כתובות IP. אין משהו כזה אבל למספרי טלפון בשום מקום בעולם. ובשביל שיצרו משהו כזה בישראל אתה צריך גם לשנות את הטלפון ואת הפרוטוקולים הקיימים כיום, ואז פתאום הטלפון שלך לא יעבוד בשום מקום שהוא לא ישראל.

          "ובקשר להערה שחוק לא יכול להגיד לחברה כיצד לנהל את יחסיה עם הצרכנים, זה, בכל הכבוד, שטויות גמורות. חברה למשל לא יכולה לפעול בניגוד לחוק החוזים. או בניגוד ל"חוק עסקה קצובה". ואם היא מודיעה על טכנאי, יש סנקציות אם היא מאחרת. והיא לא יכולה לשלוח לי דבר פרסומת ללא היתר. והיא לא יכולה להטיל עליי ריבית קצוצה רק כי בא לה. והיא לא יכולה למסור את פרטיי לאחר ללא הסכמתי. ועוד ועוד. יש המון חוקים מסחריים שמקימים עוולות מסחריות שאין להם קשר עם פשע או עוון. המון מחוקקים ברי דעת מתעסקים בקודיפיקציה האזרחית, שאחראית לחוקי הקניין, החוזים, או חוקים הנוגעים להגבלים עסקיים, סטנדרטים ועוד. הרי אלו גם חוקים של הסדרת היחסים בין חברה לבין צרכן, לטובת החברות ולטובת הצרכנים."

          אלע"ד, אבל וההתעסקות עם זה היא בדין האזרחי ולא בדין פלילי. ככה שאתה לבד צריך להתמודד עם זה ולהבטיח כי גם אתה לא עברת על שום סעיף וסעיף.
          מספיק שיש לי הקלטה בטלפון שנציג אומר לך שהשירות הולך להסתיים עוד חודשיים והאם אתה רוצה שכבר עכשיו להאריך לעוד שנה ואתה עונה לו כן גם אם לא הבנת את המשמעות באותו הזמן שאתה לא יכול לבוא בתלונות ועדיין אם אתה לא מצליח להוכיח את עצמך בשום צורה אתה גם תיזרק מול כל המדרגות או לפחות יבטלו את המשפט ותחויב בכסף על בזבוז הזמן והחזר ההוצאות של הצד השני.

          1. יואב

            בקשר לזהות המתקשר, קראתי והבנתי מצוין. הדבר אפשרי טכנולוגית, צריך רק שמשרד התקשורת לא ימנע זאת. מעניין שאת ההגבלה הזו אתה מבין, אבל התערבות אחרת בפעילות החברות אינה מובנת…

            לא הבנתי, למה שחברה תשנה את המספר שלה כל יומיים? למה שמספר של חברה יהיה דינמי? עסק שכל יומיים מחליף כתובת, זה לא אמין במיוחד.

            אני מבין שמבחינה טכנולוגית אפשר לעשות שהמספר שיופיע הוא המספר של החברה, ולא מספר כללי של מרכז התקשורת. כמו שאמרתי, כאשר חברת גביה שולחת מכתב בשם חברת נזק, היא כותבת שזה מכתב שנשלח מנזק על המעטפה ולא מחברת הגביה. מה גם שמרכז התקשורת יכול להקצות קו לכל חברה שהוא משרת.

            ותשאיר למערכת המשפטית את ההתמודדות שלה, אם הסכמתי או לא הסכמתי. מדבריך זה נשמע כאילו מעולם צרכנים לא זכו בתביעות, כאילו לא מתקבלות תביעות ייצוגיות, וכאילו כולם משלמים הוצאות משפט לחברות הגדולות. כמו שכתבתי למטה, עובדה שחברות מקפידות שלא לשלוח ספאם, ועובדה שחברות מתריעות בפני סיום עסקה. מה שבחרתי או לא בחרתי לעשות זו שאלה אחרת. כשחברה תתקשר ממספר חסום ללא הצדקה, יתבעו אותה והיא תשלם, כולל הוצאות. זה פשוט מאוד. כשהיא תעשה זאת כדרך קבע, היא תעמוד בפני תביעה ייצוגית. אני לא מכיר הרבה חברות שיהיו מוכנות להסתכן בזה בשביל לשמור על הזכות לבצע שיחה ממספר חסום.

  2. Amos

    Beyond the technical problems you describe, the basic problem in Israel that although there are plenty of laws (and some of them are good) but there is absolutely no enforcement.

    In Australia, once they introduced a Do Not Call registry not only that the number of marketing calls I receive dropped to almost zero but I have an address to refer to with complaint about the very few who still call and I do not hear from them again. Once I told such a caller that I'm going to complain about him and he reacted in panic.

    So again, my point is that Israel should concentrate on enforcing existing laws more than just inventing new ones.

    1. יואב

      עמוס,
      המטרה של החוק אינה זהה לחוק הספאם. אני מדבר על שיחות מחברות שאני לקוח שלהן, ואני רוצה לקבל מהן שיחות, אך לא בכל רגע נתון אני מוכן לדבר איתן. מדובר על חברות שרוצות להודיע לי משהו (לא פרסומת, אלא הודעה במסגרת היחסים ביננו), אך לא תמיד אני רוצה לנהל איתן שיחות מסויימות בכל רגע נתון. לפעמים אני עסוק ורוצה לענות רק לשיחה מחברה מסויימת, לפעמים אני מעדיף לדבר עם החברה רק אחרי שאני מכין את עצמי לכך, ולא כשאני מופתע באמצע נהיגה ואין לי את כל החומר מול העיניים. אין שום חוק בישראל שמחייב חברה לזהות את עצמה כבר בנתוני המעטפת של השיחה.

      1. ik_5 מאת

        ומה רע בלהגיד "אתם יכולים לחזור אלי מעט יותר מאוחר" ?

        כאשר מישהו מתקשר אלי גם שיחה שאני לא רוצה לדבר באותו הזמן או שאני לא עונה, או שאני מבקש שיחזרו אלי מאוחר יותר. אנשי מכירות אשר לא מכבדים את הבקשה הזו זוכים לניתוק, וכאלו שכן מכבדים ורק מבררים שוב על הזמנים או אומרים לי מה הזמנים שאפשר לחזור אלי מבחינת שעות הפעילות, ויש כאלו שמציעים גם לשלוח לי מייל בנושא הזה ומדגישים שזה רק לזה ולא נועד לשום דבר אחר. עדיין אני לא מבין למה אתה צריך חוק בשביל זה, ועמוס עוד אומר לך שלפני שאתה מציע עוד חוק, קודם שיאכפו את החוקים הקיימים.

        1. יואב

          לא תמיד זה אפשרי. יש גם אנשים שקצת פחות אסרטיביים. זה מטרד וזה לא נוח. אני לא רוצה לצאת מישיבה רק כדי לגלות שזו חברת תקשורת ולא הגן של הילד. מה רע בלהתקשר אליי ממספר מזוהה?

          ושוב, אין חוק בעניין.

          1. יואב

            ואגב, חוק הספאם עובד יופי יופי. החברות, במיוחד הגדולות, לא לוקחות את הסיכון ולא שולחות ספאם ללא אישור. מי שמבקש שיסירו אותו מרשימת התפוצה, מכבדים את הבקשה. מספר פעמים בתי משפט פסקו פיצויים בנושא, והאיום הכלכלי עובד. אין שום סיבה שזה לא יעבוד בתחום השיחה המזוהה. לא צריך "אכיפה" של המדינה, האזרחים יודעים לפנות לבתי המשפט והאיום בחוק עושה את שלו. טלרן ניסתה להתחכם, והיא צפויה לשלם על כך כסף רב.

  3. יחזקאל

    אני רק רוצה להבין את הטענה בקשר ל"שליחת מספר טלפון בלבד בלי טקסט". בחברה כמו 012 מופיע לי על הטלפון גם שם המתקשר, לא רק המספר, אם גם הוא מנוי של 012. איך זה מתיישב עם הטענה שלך? אתה מדבר רק על הקטע של מהמתקשר אל המרכזייה?

    1. ik_5 מאת

      ואם אתה עובד עם מרכזייה שתומכת בזה, אז גם בשלוחות פנימיות אתה תראה מידע כזה.

      בין ספק לספק זה לא נתמך בישראל. יותר מזה, זה לא יכול להיתמך בצורה הגיונית, כי יש לך הרבה "אבי כהן" וכו'.

      התגובות כאן של יואב גם מתייחסות כאילו כל העסקים בישראל הם עסקים גדולים שרק עסוקים בלדפוק אנשים. רוב העסקים בישראל ובעולם הם עסקים קטנים, ויש גם עסקים בינוניים. המשק הישראלי כמעט בכלל לא מורכב מעסקים גדולים יחסית לכמות של השאר, אבל אתה שומע רק על הגדולים בד"כ.

כתיבת תגובה

