עריכת הערך של Firebird בוויקיפדיה העברית

צפריר פנה אלי אתמול בשאלה: האם יש משהו שניתן להוסיף לערך העברי בוויקיפדיה על Firebird. מבט ממש קצר על מה שהיה כתוב, גרם לי להגיד "בארור" (למרות שאני בד"כ לא משתמש בשפה הזו כמובן). והתחלתי לשנות מעט את הערך (בזמן שאני מחכה שפדורה 15 תסיים את ההתקנה).

נכון לכתיבת פוסט זה, אני רחוק מאוד מ"להרים" את הערך הזה לרמה ממש גבוהה, אבל אני מקווה שאצליח לעשות זאת ובכך בעצם אהיה אחראי (בתקווה שהבירוקרטיה לא תהרוס את השינויים והתוספות) לאחד הערכים הכי "מושלמים" בוויקיפדיה העברית.

כמו כן, אם יש לכם הערות, הארות, יכולת לתרום לערך, מאוד אשמח שתעשו זאת גם אתם.

3 מחשבות על “עריכת הערך של Firebird בוויקיפדיה העברית

  1. Tzafrir Cohen

    תודה לעידו. אז לא: לא צריך לחשוש יותר מדי מ"הבירוקרטיה". יש לא מעט ערכים דומים במצב גרוע. ליתר דיוק: נדמה לי שרוב ערכי התוכנות החופשיות (שקיימים) הם במצב די גרוע.

    ואם למישהו מפריע שיש ערכך סביר על Firebird ואיך ערך על SQLite או על PostgreSQL: תמיד אפשר לכתוב.

    אתה מוזמנים להעזר בי גם בערוץ ה-IRC ( ##linux-il או #wikipedia-il ) או בכל דרך אחרת.

להשאיר תגובה

