דרושים: פרילנסרים בתחום Linux System

אני מתמחה בעולם Voice Over IP, ובונה מערכות מיוחדות על גבי מרכזיית Asterisk.

אני זקוק לספק תמיכה עבור דברים שאני מתקין ויוצר, ולא תמיד יש לי את היכולת הפיזית לעשות את זה, ולכן אני מחפש פרילנסרים (כן, מספר פרילנסרים ולא רק אחד בודד) בתחום ה System של לינוקס, אשר יהיו מסוגלים לעזור לי לספק מענה טוב יותר.

הידע שאני מחפש הוא בעיקר בתחום ה System – כלומר הבנה של שרתים, רשתות וכו', ופחות בתחום של Asterisk, אבל גם ידע כזה חשוב.

הפעולות הנדרשות הם:

  • קריאה וניתוח של לוגים
  • הבנת הבעיות שיש ללקוחות
  • במידת האפשר, גם לפתור את הבעיות, או להציף אותם גבוה יותר (אלי)
  • יכולת לתקשר באנגלית
  • יכולת עבודה ישירה מול לקוחות (אשר אינם יודעים לינוקס ולפעמים גם לא טכניים בכלל)

העבודה נעשת רק מרחוק, כלומר באמצעות חיבורי VPN ו ssh.

אם יש אנשים שמעוניינים, תוכלו ליצור איתי קשר באמצעות:

idok at@at linesip dot.dot com

2 מחשבות על “דרושים: פרילנסרים בתחום Linux System

להשאיר תגובה

