הקשיים ביצירת תכנות טבעיות לאנדוראיד

"The greatest challenge to any thinker is stating the problem in a way that will allow a solution" — Bertrand Russell

פליפה פרסם פוסט המסביר את הבעיות הרבות שהוא נתקל בהם בעת ניסיון ליצור תמיכה טבעית לאנדרואיד עבור לזרוס. לזרוס היה הראשון להציע פיתוח טבעי עבור אנדרואיד (אשר עדיין לא נתמך במלוא יכולותיו), ולמעשה היה זה פליפה אשר פתח את הרעיון הזה גם למימושים במהדרים וכלים נוספים. וכרגיל מערכות מבוססות פסקל הן חוד החנית בחידושים עבור כלי פיתוח ב30 שנה האחרונות.

פליפה מציין כי עבור הפיתוח הוא היה צריך לעבור הרבה מאוד דברים, כולל לימוד ממש רציני של ndk ובעצם איך המערכות עובדות. בהתחלה הוא יציר סוג של pipe בין משהו הכתוב בג'אווה למשהו טבעי, אבל כיום זה לאט לאט עובר להיות משהו טבעי יותר.

אחד הדברים שנוצרו בעיקר בזכות המימוש הזה הוא כתיבת סדרת רכיבים אשר יודעים לקבל עיצובים שונים, אבל מה שמויחד בהם, הוא שהם מצויירים על בד ציור אחד אשר יודע להיות מוצג על בד ציור טבעי, ובכך אפשר לקבל מראה זהה ואחיד בכל מערכת הפעלה או סביבה גרפית. אבל יותר מכך, זה פותח פתח להרבה סגנונות פיתוח חדשים בעולם ה UI של תוכנות גרפיות (להבדיל מפיתוח ui של web).

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s