הבאנרים של "גם אני תומך בקוד פתוח" עברו עוד עדכון

גם אנחנו תומכים בקוד פתוחלפני מספר שנים, יזם ליאור קפלן דרך להציג אנשים וגופים המספקים שירותים עסקיים מבוססי קוד פתוח. באותו הזמן גם אני העלתי מספר רעיונות, אשר רובן נגנזו (ובראייה קדימה, טוב שכך).

אחד הדברים שיזמנו בייחד, והכרזנו עליו באוגוסט פנגווין 2010, היה באנר של "גם אני תומך בקוד פתוח". הבאנר נבנה ועוצב על ידי שלומי ישראלי, ומאוכסן אצלי.
המטרה של הבאנרים היא לגרום לכך שתהיה חשיפה גדולה יותר לעסקים התומכים בקוד פתוח שהם באמת כאלו, ולהראות בעצם כי אפשר גם להתפרנס מקוד פתוח ותוכנה חופשית.

השנה הבאנר עבר הרבה מאוד תוספות. הוספנו גם את האמירה "גם אנחנו תומכים בקוד פתוח". בנוסף השבוע "לבקשת הקהל", הוספנו גם את הגרסה האנגלית לנושא.

כיום ניתן להוריד גם את הגרסה העברית וגם האנגלית, בקבצי tar.gz או zip בצורה הבאה:

עברית:

אנגלית:

אם גם העסק שלכם מתעסק בקוד פתוח ותוכנה חופשית, אתם מוזמנים להוריד את הבאנר המתאים ולהשתמש בו באתרכם.

2 מחשבות על “הבאנרים של "גם אני תומך בקוד פתוח" עברו עוד עדכון

  1. omar

    גם אני תומך בקוד פתוח.
    אני פחות תומך בקונוטציות צבאיות בקוד פתוח. הבאנר, חיובי ככל שיהיה, מזכיר מעט דרגות צהליות.

    1. ik_5 מאת

      אנחנו יצרנו את זה בשביל שבמקום שאנו נכתיב לך מה טוב לאתר שלך, תוכל לקחת את הגודל והצבע המתאים ולהשתמש בו. יש כאלו שישימו תמונה גדולה, וכאלו שישימו תמונה קטנה.

      יש כאלו שיעדיפו כחול, ויש כאלו שיעדיפו ורוד. אנחנו לא מתערבים בזה, רק סיפקנו יכולת להשתמש בהם.

כתיבת תגובה

