לראות שונה – פוסט ה 1,000

1000-posts

זהו הגלגול השלישי של הבלוג "לראות שונה". והוא הגיע עם פוסט זה, ל1,000 פוסטים אשר מפורסמים כאן בפועל.
את הבלוג התחלתי ב11 לאוגוסט 2007 והוא התחיל עם סיכום אוגוסט פנגווין 2007.
היות והיה היום אוגוסט פנגווין, החלטתי לפרסם קצת מוקדם יותר את פוסט ה1,000 ולאחריו את סיכום אוגוסט פנגווין 2012🙂

קצת סטטיסטיקה: נכון לזמן כתיבת פוסט זה, ישנם 3,316 תגובות בבלוג. כאשר אינני כותב פוסטים, כמות הצפיות נעה בבלוג בין 30 ל50 ביום, וכאשר אני כותב בלוג, כמות הצפיות נעה בין 90 ל 130 צפיות באותו היום ולפעמים גם ביום לאחריו.
הפוסט עם הכי הרבה תגובות וצפיות לפרק זמן הכי קצר (למעלה מ500 היו ביומיים הראשונים שלו), היה הפוסט הכי מדובר שלי (שהגיע גם לכלכליסט) – לעבוד עם מערכת הפעלה לא מוכרת.

כאשר יש קטגוריה בשם "קוד פתוח", הבלוג מתפרסם גם ב planet.foss.il, וכאשר הוא לא נמצא (ויש פוסטים אשר אינם קשורים לקוד פתוח ותכנה חופשית, או מעניינים בהכרח אנשים טכניים ברשימה), הוא מפורסם רק ב blogs.hamakor.org.il.

אני מקווה כי הפוסטים אשר אני מפרסם כאן מעניינים גם אנשים אחרים (ולא רק אותי), ואתם מוזמנים להמשיך להגיב, לדון, להתווכח ובעיקר לקרוא ולהנות.
IK

2 מחשבות על “לראות שונה – פוסט ה 1,000

כתיבת תגובה

