ה gem הראשון שלי

באוגוסט 2012 כתבתי על ספרייה שאני עובד בשם redis_session. משום מה, התגובה היחידה שקיבלתי בפרטי, היתה כי אין לי מספיק בדיקות (ולא על כך שהיא לא מתועדת למשל).

לאחרונה חזרתי אליה, ושיפצרתי אותה יותר, ואף יצרתי לה מערכת בדיקות אוטומטיות עם rspec ואפילו הוספתי תעוד של rdoc (שוקל להמיר ל yard), ובין חמישי לשישי פרסמתי את ה gem שלי לראשונה להורדה באמצעות מנהל החבילות של רובי.

אני חייב לציין שזה היה פשוט מידי לעשות את המהלך. הרשמה לrubygems, הורדת ה gemcutter מרובי gem, יצירת ה gem ואז ביצוע push עם הדוא"ל והסיסמה של rubygems וזהו🙂

אני יודע שסטטיסטיקה חשובה לכם, אז נכון לכתיבת הפוסט היו 40 הורדות של ה gem פחות מ24 שעות לאחר הפרסום שלו, שלדעתי לפחות זה מדהים🙂

3 מחשבות על “ה gem הראשון שלי

  1. קובי

    כיף לראות. כנראה שהספרייה עונה לגרוד שיש להרבה אנשים🙂
    אולי תעשה מתי שהוא פוסט על היתרונות והחסרונות של rdoc לעומת yard ?

  2. פינגבק: התוסף הראשון שלי חלק ראשון | לראות שונה

כתיבת תגובה

