HOT כי זליגת מידע לא מעניינת אותנו

מזה הרבה זמן אני מקבל אחת לתקופה SMS מחברת HOT על סרט שיש להם עכשיו בVOD בחינם.בגלל שזה לא קורה הרבה, התעלמתי. אמנם יש מספר להסרה, אבל הוא לא עובד. ניסיתי.

SMS By HOT

ואז התחלתי לקבל דוא"ל עם חשבונית מס על השימוש בשירותי הטלויזיה של החברה. וכאן זה היה יותר מידי.

  1. אני לא מחזיק במקלט טלויזיה. אני לא צופה בשידורי טלויזיה בכלל בשום צורה !
  2. אני לא לקוח של הוט
  3. חשבונית המס מציגה לי פרטים של לקוח שלהם, שכאמור הוא לא אני

ניסיתי לפנות בדוא"ל לדואר שממנו שלחו לי את החשבונית, והוא לא תיבה קיימת.

הלכתי באתר וחיפשתי דרכים לפנות אליהם. בסוף מצאתי בסרבול שלהם, אבל שם אני חייב להיות לקוח של החברה (להזין למשל ת.ז.) בשביל שידברו איתי, אם אתה לא ממלא, הוא לא מסכים לשלוח את הטופס.

הגדלתי ראש, הלכתי ועשיתי whois לdns של הוט, הדוא"ל שם של abuse, ובכן התיבה של הבן אדם לא קיימת ויש bounce בגלל זה. חברה רצינית, אין מה להגיד.

עם משחק באתר, בסוף מצאתי מקום שאני לא צריך להיות לקוח שם, ועדיין אפשר לכתוב להם טקסט. פניתי אליהם, ולאחר 3 ימי עסקים קיבלתי תשובה:

hot

כמו שניתן לראות, לחברת Hot מאוד אכפת מהנושא, ולכן אני נדרש לעבוד עבורם ולהמשיך לחפש את האחראי על האינטרנט או משהו זה.

אז החלטתי שאם להם מאוד אכפת מהנושא, גם לכם צריך להיות אכפת, ולכן אני מפרסם את זה ברבים. בשביל שתדעו, כי אחרת איך תוכלו לבחור בחברה שלא מעניין אותה שהיא דולפת מידע רגיש של הלקוחות שלה ?

והנה מספר שאלות עבורכם כחומר מחשבה:

  • איך להוט יש את הטלפון והדוא"ל שלי, למרות שאני לא לקוח שלהם ?
  • הקשר היחיד שלי לבן אדם שעליו קיבלתי את החשבונית הוא שם המשפחה, כיצד הם "הגדילו ראש" לשם שינוי מצאו מישהו עם אותו שם משפחה ?
  • מה יכול להיות אם המידע שלכם יפול לידיים לא נכונות ? האם אתם לא מפחדים מזה ?
  • איך אתם עדיין מעיזים להיות לקוחות של החברה הנוראית הזו שנקראת הוט ?!

היות ולהוט זה לא אכפת שהמידע הזה יופורסם בפומבי (אחרת איך הם מציעים את פייסבוק), החלטתי לכתוב את הפוסט הזה ולפרסם אותו בהרבה מקומות בפייסבוק בעלי תעבורה גבוהה. נגיד למועמדי ראשות ממשלה למשל ועוד מספר מקומות שיש הרבה אנשים.

עדכון:
עידו קינן התערב בנושא, והפנה את הנושא לדוברת של חברת הוט.
הוט בתגובה דיברו איתי בטלפון. הם הסירו את הפרטים שלי מהמנוי, אבל כאן יש מספר שאלות מדאיגות שלא הצליחו לתת לי מענה. וגם מה שקיבלתי עליו מענה, לא מספק ואף מדאיג.

כיצד הם קיבלו את הפרטים שלי ? אין תעוד בCRM או הקלטות אצלהם שמראות כיצד הם קיבלו את הפרטים, הם רק משערים כי זה ניתן באיזשהו שלב.

מדוע לא בוצעה אסקלציה לנושא הפניה שלי, וטרטרו אותי ? כי אני לא לקוח שלהם, אז לא הבינו מה אני רוצה מהם.

על השיחה גם ניסו לדחוף לי שירותים אחרים (לא טלויזיה) שהחברה מציעה.

מחשבה אחת על “HOT כי זליגת מידע לא מעניינת אותנו

  1. goldy10

    כל עוד להוט *מעולם* לא הייתה גישה לחשבון הבנק שלך,
    כל עוד *מעולם* לא חתמת איתם על חוזה כלשהו: אז הכל בסדר.

    אם משרד התקשורת היו שמים זין על החוק שהם אמורים לאכוף, או לכל הפחות היו עושים קולות של שמעתי על זה: אז הייתי ממליץ לך לפנות אליהם.

להשאיר תגובה

