רמזור תנועה פשוט – עוד ניסוי בארדואינו

traffic_lightעוד לא איפשרתי לביטים של הפוסט הקודם "להתייבש", וכבר התחלתי לעבוד על הניסוי הבא שלי עם ארדואינו (פיזית מיד אחרי ששלחתי "לפרסם" לפוסט), ויצרתי תוך חצי שעה רמזור תנועה באמצעות ארדואינו.

אני חייב לציין שזה היה די קל ופשוט ליצור רמזור תנועה, והתפלאתי כמה מהר זה לקח לי לבצע.

לעומת זאת, כרגע אני נלחם על שליטה ב בpush button וקצת מתקשה לבצע את מה שאני רוצה עם רכיב שכזה (אחלה דרך ללמוד), בגלל שזה עולם שחדש לי כל כך.

אני חייב להודות כי זה ממש מהנה ומאוד ממכר, אם כי אינני יודע אם זה בגלל שזה חדש, או בגלל שהעולם שגיליתי, לפחות כתחביב, מאוד מהנה.

קוד המקור של הרמזור. בהערות של סרטון היוטיוב, תוכלו למצוא הסבר איך יצרתי את זה מבחינת רכיבים אלקטרוניים.

4 מחשבות על “רמזור תנועה פשוט – עוד ניסוי בארדואינו

כתיבת תגובה

