עוד מערכת לדיווח על אזעקות

כשהתחילה ההתחממות האחרונה של שיגור רקטות לישראל, ניסיתי ליצור משהו קטן ברובי ובGo כהוכחת יכולת לדיווחי "צבע אדום", אבל גיליתי שפיקוד העורף שובר כל פעם את מערכת ה "JSON" שלו, והשקעתי בדברים שאני מתעסק בהם על בסיס יומי.

ואז לפני מספר ימים, הייתי במהלך כתיבה של מספר דברים, והייתי זקוק להפסקה בשביל לחשוב איך לבצע דברים, אז החלטתי לכתוב משהו קטן ברובי כהוכחת יכולת בנושא, ויצרתי את הדבר הבא.
היות והיה המון שקט באותו הזמן, התכנות שלי התבסס על 2/3 תכנות על עיוור ושליש תכנות על בסיס הדגמה שהצלחתי לתפוס.

ואז מידי פעם היו אזעקות ששברו מידי פעם את הקוד שלי, עד שהגעתי, נכון לכתיבת פוסט זה לגרסה הזו שהיא האחרונה בסדרה.

אם מעניין אתכם לראות את הגרסה הכי אחרונה,גם אם תעודכן על ידי, תמצאו אותה כאן.

הרעיון שלי הוא לא לכתוב עוד מערכת בעולם שעושה את זה, אלא זה התחיל קודם כל כהוכחת יכולת, וגם היכולת לעקוב אחרי מה שקורה, אבל בצורה שהיא  non intrusive, כלומר שלא באמת מרגישים אותה, היות ולפחות עבורי, אין אזעקות כמעט בכלל (למעשה היו רק שניים), אך כן יכולת לדעת ולשמור שהיה משהו, וזה מה שיצרתי.

ראיתי כאלו אשר לקחו מפיקוד העורף את רשימת האיזורים ומשתמשים רק בקוד, אך שמתי לב בזכות זה שאני שומר לקובץ את המידע, שלפעמים הם שוברים אפילו את רשימת האיזורים, למשל איזור 209 (לצורך הדגמה) פתאום מגיע כ09 במידע שלהם ואז חוזר להיות ,209 ולכן החלטתי לא לבנות משהו שיתרגם את זה, אלא לשמור את הדיווח כפי שמתקבל.

לגבי כתיבה של גרסת Go כרגע ירדתי ממנה, אולי אבל אחזור ואצור משהו בנוסף, רק כהוכחת יכולת עבור עצמי.

 

עדכון: בנתיים חיברתי את המערכת גם לארדואינו, ויצרתי סוג של פרויקט חדש, שנמצא כאן.

כתיבת תגובה

