הפילוסופיה של הקוד

ישנו פודקאסט מאוד מעניין שקיבל את השם "הפילוסופיה של הקוד".

הפודקאסט הוא של שני אנשים, עומר אגמון ועודד ארבל.
את עודד אני מכיר הרבה מאוד שנים. למעשה מימי IOL ששם היינו בפורומים מקצועיים.
הוא למעשה האדם שלימד אותי פרל, סייע לי למצוא את העבודה הראשונה שלי אחרי השירות הצבאי (כמתכנת), ואפילו זה שאחראי שבסופו של דבר התגלגלתי להתעסק בטלפוניה, בכך שהביא אותי לראיון עבודה בחברה שבה הוא עבד אשר עסקה בתחום (יאללה כנסו בו 🙂 ).

הפודקאסט מדבר על טכנולוגיות בעולם התכנות. אבל בניגוד להרבה מאוד מאוד מקומות בהם מתמקדים רק בכותרת, כלומר, לא מתפזרים בדברים ומסבירים אותם לעומק, כאן יש כניסה ממש לעובי הקורה. למשל נגיד ומדברים על javascript (הפודקאסט השלישי בשם mocha), אז לא מדברים רק עליה, אלא גם על ההשפעות שממנה היא הגיעה, מה זה אומר, הרבה מונחים, התנהגויות מוזרות וכיוב' …

אנשים כמו ארתיום למשל, ממש ירגישו בבית, כי יש הרבה מאוד פודאסטים על C ו ++C.
כאילו לא סבלנו מספיק בעולם …

כל זה נעשה בשפה העברית.

ממליץ בחום לכל מי שהנושאים האלו מעניינים אותו ורוצה להקשיב.

כתיבת תגובה

