10 חוקים להאקר המתחיל

אזהרה: פוסט זה נכתב לשם הומור בלבד, אם אתם בטעות יכולים לפרש את הפוסט בצורה אחרת, יש להימנע מקריאה.

  1. למד מה ההבדל בין hacker ל cracker
  2. תחקור, תחקור ותחקור
  3. אל תעשה נזק (הצבע הלבן בכובע כהה מידי בשבילך), אתה לא צריך לפרוץ לבנק בשביל להבין איך הכספת עובדת ([מטאפורה כמובן] אם כי נחמד לראות אם אפשר לפתוח אותה לבד, אבל רצוי לא – ראה הערך הראשון)
  4. הקוד של התוכנה יותר מעניין מהתוכנה עצמה (גם אם היה צריך להסתכל על קוד מכונה ולהמיר אותו לאסמבלר)
  5. אם מישהו אומר לך שאתה מבזבז את הזמן שלך בלהבין דברים, אז סביר להניח שאתה עושה משהו נכון
  6. מקלדת מהירה יותר מעכבר (ברוב המקרים), אבל זה לא אומר שאפשר ב10 שניות לכתוב כלים מסובכים
  7. אור השמש גורם לך להינמס, תנסה לעבוד רק בלילה או עם חלון ווילונות סגורים
  8. בן/בת זוג זה ביזבוז של זמן, המחשב חשוב יותר
  9. אם לא הצלחת למחוק לעצמך תוך כדי ניסוי קבצים חשובים במחשב (לפחות פעם אחת), אתה לא יכול להתקרב ולחשוב בכלל להיות האקר
  10. אף פעם אל תגיד שאתה האקר, אנשים מתבלבלים וחושבים שאתה קראקר

13 מחשבות על “10 חוקים להאקר המתחיל

  1. ZooZ

    נחמד אבל אני נודניק אז אני אעיר:

    השפה שלנו היא תלוית מגדר. להפוך כל מילה שיכולה לנטות לביטוי case לא משנה את העובדה הזו, רק מייגע (לפחות אותי). אני אישית מעדיף לציין פעם אחת הבהרה ולכתוב בהטיה קבועה לאורך הטקסט. אם אתה ממש רוצה להביע שיוויוניות אתה יכול גם לבחור בהטיה נקבית ולהשתמש בה לאורך כל הטקסט (כמו שראיתי בכמה מקומות).

  2. ik_5 מאת

    היות ומסתבר שהרבה אנשים עם בעיות זהות מינית כאשר כותבים טקסט ל2 המינים, החלטתי להוריד את זה בתקווה שזה יעזור להם למצוא את עצמם טוב יותר

  3. ZooZ

    אני לא טוען שזה לא תקין. אני מדבר על ההעדפה שלי ויכול להיות (בעצם די בטוח) שהיא לא ההעדפה היחידה.

    זה מפריע (לי) כי:

    1. זה מקטע את הטקסט. כל פעם שיש את/ה אני צריך לעצור למאית שניה לבחור את הנכון.

    2. עברית (בניגוד נגיד לאנגלית) מבחינה בין זכר לנקבה. אמנם אני לא אוהב את זה והייתי מעדיף שלא היתה עושה את זה אבל זו השפה. כשאתה הופך כל מילה שאפשר להטות לשתי מילים עם אפשרות בחירה אתה מנסה לעשות את מה שגם אני הייתי רוצה – מילה אחת חסרת מיגדר אבל זה עדיין לא משנה את השפה. לצערי השפה עדיין מוטת מיגדר. זה דומה קצת לתכנת ג'אווה שצריך לתכנת ב C ובונה לעצמו דמויי אובייקטים כדי שיוכל להפוך את C לג'אווה שהוא מכיר. אני משער שתופעות כאלו אתה מכיר ולא צריך להסביר למה התוצאה נראית רע.

    3. אני לא רואה את הצורך. בהרבה מקומות הכפילות דרושה כי הכותב נחשד מראש שהוא שוביניסט/מפלה/וכדו' (כמו למשל הצעות לעבודה גבריות-קלאסיות). כאן אף אחד לא חשד בך. גם אם אתה כן חושש שמא תחשד, לדעתי (שוב, האישית. שים לב, אגב, כמה זה מקטע את הטקסט כשאני מזכיר את זה שוב ושוב. אני פשוט מנסה להדגיש שאני מדבר על העדפה אישית ולא על הטפה לדרך נכונה אחת שנמצאת בבעלותי) ניתן לענות על הצורך בהצהרה "טקסט זה פונה לנשים וגברים כאחד" וכדו' או, כמו שכתבתי קודם, אם אתה ממש רוצה להביע מחאה על כך שהשפה שלנו מדברת בזכר בפניות כלליות, לכתוב את הכל כאילו הוא פונה לנקבה בתוספת ההצהרה הנ"ל. בשתי הדרכים הנ"ל הצורך נענה וסעיפים 1 ו 2 לא סובלים.

    אפשר גם להוסיף אד-אבסורדום (נכון, רק חצי תקף אבל מובא רק להעברת הרעיון):
    אם אתה רוצה ללכת עם זה עד הסוף אז הסעיף האחרון היה צריך גם להיות "מתוקן" ל "אנשים/נשים מתבלבלים/ות וחושבים/ות". ואולי אחר כך נתנגד גם לזה שכספת זה נקבה וקוד זה זכר. אפשר גם להתחיל לרשום מספרים כ אחד/ת, שנ/תיים, שלוש/ה.

    ושוב, לסיום, זו רק ההעדפה שלי.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.